با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سارق اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت در آمل دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق اماکن خصوصی و کشف 7فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت‌الله آزادی اظهار کرد: پس از وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان، تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به هفت فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

این مسؤول با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

آزادی همچنین از شناسایی و انهدام باند سرقت خودرو با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. و بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتور در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی اعضای یک باند سه نفره سرقت خودرو را شناسایی و مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

این مسؤول تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی و پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

آزادی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: از متهمان مقادیر قابل توجهی اقلام و قطعات خودرو و همچنین وسائط نقلیه مسروقه به صورت اوراق شده ضبط شد و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه یک باند قاچاق مواد مخدر به همراه 29 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شده است، یادآور شد: پس از اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیاتی متشکل از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و مأموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهمان را حین انتقال مواد مخدر در یکی از محورهای این شهرستان متوقف کردند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مأموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی آنها 29 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

آزادی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره‌آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‎شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل اعتیاد را منشأ بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متأثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‎ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

این مسؤول بیان کرد: شهروندان برای رسیدن به جامعه‎ای آرمانی و جلوگیری از هر گونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اعلام کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.