با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ستاره اسبق شموشک نوشهر در راه «الزوراء عراق»

داریوش شمس ناتری از تیم فوتبال «الزوراء عراق» پیشنهاد جدی همکاری دریافت کرد.

منتشر شده

در

داریوش شمس ناتری دروازه‌بان اسبق تیم‌های فوتبال شموشک نوشهر، سایپا تهران، صباباتری قم، صنعت نفت آبادان که دودران بسیار درخشان و تأثیرگذاری در فوتبال سطح اول کشور داشت، این روزها با پیشنهاد جدی تیم فوتبال «الزوراء عراق» رو به‌رو است.

تیم فوتبال «الزوراء عراق» با توجه به سوابق بسیار درخشان این ستاره مازندرانی دروازه‌بانی فوتبال ایران، خواهان به خدمت گرفتن وی برای پست مربی دروازه‌بانی این تیم صاحب نام و مطرح آسیایی که استخوان‌بندی اصلی تیم ملی فوتبال عراق را نیز تشکیل می‌دهد، است.

داریوش شمس ناتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با تأئید این خبر اظهار کرد: مذاکراتی با تیم فوتبال الزروا عراق داشتم و گفتگوی بسیار خوبی با مسؤولان این تیم انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مذاکرات موفقی که داشتم به احتمال زیاد به عنوان مربی دروازه‌بانان در تیم فوتبال الزوراء عراق مشغول به فعالیت خواهم شد.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال شموشک نوشهر با اشاره به اینکه در سال گذشته نیز با تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد هم وارد مذاکره شدم اما توافق نهایی صورت نگرفت، گفت: امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای فوتبال مازندران و کشورم در تیم صاحب نام «الزوراء عراق»باشم.

داریوش شمس ناتری در حال حاضر به عنوان مسؤول استعدادیابی دروازه‌بانان استان مازندران نیز فعالیت دارد و از سویی دیگر نیز مشغول پرورش استعدادهای دروازه‌بانی در رده‌های مختلف سنی در شهرهای چالوس و نوشهر نیز است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.