با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سرمربی، سرپرست و مربی تیم ملی والیبال به آمل سفر کردند

کولاکوویچ سرمربی، خوش‌خبر سرپرست و رضایی مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان برای مشاهده نزدیک دیدار دو تیم کاله مازندران و خاتم اردکان از سری مسابقات دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر به آمل سفر کرد.

منتشر شده

در

تیم والیبال کاله مازندران  در دیدار دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال دیدار بسیار حساس و سخت با تیم خاتم اردکان از مدعیان قهرمانی لیگ برتر در خانه داشت.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همراه امیر خوش‌خبر سرپرست و سعید رضایی مربی تیم ملی برای مشاهده نزدیک این بازی مهم به آمل سفر کرد و در جمع پرشور هواداران والیبال‌دوست آملی حاضر شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته به تهران سفر کرده بود تا دیدارهای مرحله پلی‌آف را از نزدیک تماشا کند

کولاکوویچ در نخستین دیدار روز چهارشنبه گذشته با حضور در خانه والیبال تهران تماشاگر دیدار دو تیم خودروساز پیکان و سایپا بود.

شاگردان جوان و جویای نام بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران هفته گذشته در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دست به شاهکار بزرگی زدند و در خانه حریف خاتم اردکان تیم پرمهره و قهرمان باشگاه‌های آسیا را سه بر دو شکست دادند.

در دومین بازی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور سبزجامه‌گان کاله در خانه میزبان خاتم اردکان بود و می‌خواهد با دومین پیروزی راهی جمع چهار تیم مرحله پایانی شود.

کاله با توجه به پیروزی گذشته در خانه حریف کار بسیار راحت‌تری نسبت به خاتم اردکان دارد و به حمایت هواداران خود در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) دل بسته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.