با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سرمربی نساجی از عملکرد تیمش دفاع کرد

سرمربی نساجی مازندران از عملکرد تیمش در ۶ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر دفاع کرد و گفت که انتقادات صورت گرفته از نتایج کسب شده " ناعادلانه " بوده است.

منتشر شده

در

وحید فاضلی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران در قائمشهر افزود : نساجی در هفته های گذشته بازی های متفاوتی را در دو نیمه برابر رقبای خود به خصوص سپاهان و مس رفسنجان انجام داد و در هر دو بازی با وجود شکست ، توانایی خوبی از خود نشان داد.
وی گفت : نساجی در روند تکامل تیمی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر قرار دارد و فراز و نشیب موجود با تغییرات اساسی که تیم در این فصل شاهد آن بود تا حد زیادی طبیعی است و در مجموع تیم نساجی به سمت روزهای خوبش پیش می رود.
فاضلی افزد : تیم ما در این بازی ها توانست نتایج خوبی کسب کند ، ولی با این وجود برخی به دنبال ضعیف نشان دادن نتایج کسب شده و فشار به بازیکنان و کادر فنی هستند تا  نظم تیم و آرامش بازیکنان و کادر فنی را از بین ببرند.
وی با انتقاد از کسانی که از آنان به عنوان تضعیف کننده تیم و برهم زننده آرامش بازیکنان و کادر فنی نامید ، تاکید کرد : همان گونه که از ابتدای فصل نیز به هواداران وعده دادم ؛ تیم نساجی به روزهای خوبش خواهد رسید و نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

فاضلی گفت : تیم ما بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد و از حمایت هواداران پرشما و متعصب برخوردار است و ما هم با صبر و حوصله و تحمل و بدون توجه به برخی انتقادات نابجا برای سربلندی تیم و خوشحالی هواداران تلاش خواهیم کرد.
وی  در مورد دیدار روز جمعه تیمش با پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید وطنی هم اظهار داشت :  پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمان آسیاست و بازی برابر این تیم نه تنها برای نساجی ، بلکه برای تمام تیم های حاضر در لیگ برتر دشوار است.
سرمربی نساجی گفت : آنچه صرف نظر از حریف بیش از همه برای تیم ما می تواند مهم باشد ، این است که بازیکنان ما بدون توجه به فشارهای بیرونی تمام توان خودشان را روی بازی با حریف متمرکز کنند. با توانمندی که از این بازیکنان جوان و با تجربه نشان دارم قطعا می توانیم بازی خوب و در شان ، جایگاه و نام نساجی در برابر پرسپولیس ارائه دهیم.

وی افزود : به هر حال برد و باخت بخشی از رقابت های ورزشی از جمله فوتبال محسوب می شود و بازیکنان ما باید تمام برد و باخت و نتایجی را که پیش از این کسب کردند ، فراموش کنند و تمام تلاش خود را برای انجام بازی خوب و کسب نتیجه در رقابت های آینده به کار بگیرند.
تیم نساجی مازندران عصر فردا جمعه  از بازی های عقب مانده هفته پنجم میزبان پرسپولیس تهران است.
پرسپولیس هم اکنون با ۴ بازی و ۸ امتیاز در رده یازدهم و نساجی با ۶ بازی و ۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.