با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سرمربی نساجی از عملکرد تیمش دفاع کرد

سرمربی نساجی مازندران از عملکرد تیمش در ۶ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر دفاع کرد و گفت که انتقادات صورت گرفته از نتایج کسب شده " ناعادلانه " بوده است.

منتشر شده

در

وحید فاضلی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران در قائمشهر افزود : نساجی در هفته های گذشته بازی های متفاوتی را در دو نیمه برابر رقبای خود به خصوص سپاهان و مس رفسنجان انجام داد و در هر دو بازی با وجود شکست ، توانایی خوبی از خود نشان داد.
وی گفت : نساجی در روند تکامل تیمی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر قرار دارد و فراز و نشیب موجود با تغییرات اساسی که تیم در این فصل شاهد آن بود تا حد زیادی طبیعی است و در مجموع تیم نساجی به سمت روزهای خوبش پیش می رود.
فاضلی افزد : تیم ما در این بازی ها توانست نتایج خوبی کسب کند ، ولی با این وجود برخی به دنبال ضعیف نشان دادن نتایج کسب شده و فشار به بازیکنان و کادر فنی هستند تا  نظم تیم و آرامش بازیکنان و کادر فنی را از بین ببرند.
وی با انتقاد از کسانی که از آنان به عنوان تضعیف کننده تیم و برهم زننده آرامش بازیکنان و کادر فنی نامید ، تاکید کرد : همان گونه که از ابتدای فصل نیز به هواداران وعده دادم ؛ تیم نساجی به روزهای خوبش خواهد رسید و نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

فاضلی گفت : تیم ما بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد و از حمایت هواداران پرشما و متعصب برخوردار است و ما هم با صبر و حوصله و تحمل و بدون توجه به برخی انتقادات نابجا برای سربلندی تیم و خوشحالی هواداران تلاش خواهیم کرد.
وی  در مورد دیدار روز جمعه تیمش با پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید وطنی هم اظهار داشت :  پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و نایب قهرمان آسیاست و بازی برابر این تیم نه تنها برای نساجی ، بلکه برای تمام تیم های حاضر در لیگ برتر دشوار است.
سرمربی نساجی گفت : آنچه صرف نظر از حریف بیش از همه برای تیم ما می تواند مهم باشد ، این است که بازیکنان ما بدون توجه به فشارهای بیرونی تمام توان خودشان را روی بازی با حریف متمرکز کنند. با توانمندی که از این بازیکنان جوان و با تجربه نشان دارم قطعا می توانیم بازی خوب و در شان ، جایگاه و نام نساجی در برابر پرسپولیس ارائه دهیم.

وی افزود : به هر حال برد و باخت بخشی از رقابت های ورزشی از جمله فوتبال محسوب می شود و بازیکنان ما باید تمام برد و باخت و نتایجی را که پیش از این کسب کردند ، فراموش کنند و تمام تلاش خود را برای انجام بازی خوب و کسب نتیجه در رقابت های آینده به کار بگیرند.
تیم نساجی مازندران عصر فردا جمعه  از بازی های عقب مانده هفته پنجم میزبان پرسپولیس تهران است.
پرسپولیس هم اکنون با ۴ بازی و ۸ امتیاز در رده یازدهم و نساجی با ۶ بازی و ۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *