با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

سه عضو هیات مدیره استقلال خواهان برکناری شفر شدند

براساس اعلام یک منبع آگاه از داخل باشگاه استقلال سه نفر از اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهان برکناری «وینفرد شفر» شدند. پس از بازگشت کاروان استقلال از مشهد، این خبر به صورت رسمی اعلام می شود.

منتشر شده

در

تیم استقلال دیروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران و در حالی که می توانست شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد با ارائه یک بازی بی برنامه و تکیه به تاکتیکی غیر مفید، با نتیجه یک بر صفر مغلوب پدیده مشهد شد تا کورسوی امید این تیم برای قهرمانی به یاس تبدیل شود. این در حالی است که این شکست با توجه به تاثیری که در روحیه مجموعه تیم می گذارد، شاید شانس کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم به خطر بیاندازد.
بدنبال این شکست که در زنجیره ناکامی های اخیر آبی ها به وقوع پیوست، یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا از خواسته سه نفر از اعضای این تیم مبنی بر برکناری شفر خبر داد؛ این سه عضو در تماس با مدیرعامل موضع خود را در این خصوص اعلام کرده اند.
شفر یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و ارزش قرارداد او بیش از یک میلیون و دویست هزار دلار است.
در صورت برکناری شفر، فرهاد مجیدی به صورت موقت و تا پایان فصل هدایت استقلال را بر عهده می گیرد.
البته یکی دیگر از اعضای هیات مدیره مخالف برکناری شفر است و به فتحی اعلام کرده که وی را تا پایان فصل در سمت خود نگه دارد. استدلال وی این است که در شرایط اقتصادی کنونی، در صورت برکناری و شکایت شفر اوضاع وخیم تر خواهد شد.
تمرین آبی ها که قرار بود امروز در مشهد برگزار شود به دلیل مشکلات به وجود آمده لغو شد؛ استقلال هم اکنون در راه تهران است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.