با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۲ بسیجی شهید پس از ۴۰ سال

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهید تقدسی و محمدی پس از ۴۰ سال به آغوش خانواده گفت: آیین تشییع این شهیدان والامقام همزمان با هشت شهید گمنام برگزار می شود.

منتشر شده

در

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید منوچهر تقدسی را پس از ۳۸ سال به آغوش خانواده اعلام کرد و گفت: به واسطه تلاش و پیگیری مداوم گروه‌های تفحص برای پیدا کردن و شناسایی شهدای خوشنام، پیکر بسیجی شهید به خانواده باز می‌گردد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که خدا را شاکریم که توانستیم دل یک خانواده چشم انتظار را شاد کنیم، افزود: ان شاء الله در هفته آینده و طبق برنامه ریزی‌ها، مراسم وداع با شهدا (جمعه ۸ اسفند ۹۹ مصادف با شب وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها) در حسینیه عاشقان ساری برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم خوردویی در محمودآباد برگزار می‌شود.

سردار مسلمی در ادامه با اعلام اینکه مازندران در هفته آینده میزبان ۸ شهید خوشنام و ۲ شهید با هویت از شهرستان قائم شهر و محمودآباد است، افزود: ان شاء الله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمی در شأن و منزلت شهدای عزیز در مازندران برگزار خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا فرمانده سپاه بعد از مراسم وداع با شهدا در مرکز مازندران، پیکرهای مطهر روز شنبه برای مراسم وداع به شهرستان منتقل و صبح یکشنبه مراسم تشییع خودرویی در دو شهرستان محمودآباد و قائمشهر برگزار می‌شود.

  استان لاله خیز مازندران در ایام رحلت شهادت گونه پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) میزبان ۸ شهید خوشنام و ۲ شهید با هویت از شهرستان‌های قائم شهر و محمودآباد است.

پیکرهای مطهر شهید شهید علی اکبر محمدی از قائم شهر و شهید منوچهر تقدسی پس از قریب به ۴۰ سال به آغوش خانواده باز می‌گردند.

گفتنی است، مراسم شب وداع استانی جمعه ۸ اسفند ۹۹ در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری و مراسم شب وداع شهرستانی شنبه ۹ اسفند ۹۹ و تشییع شهرستانی یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ برگزار و همچنین ۸ شهید خوشنام دیگر در شهرستان‌های بهشهر، آمل، چالوس و رامسر تشییع می‌شوند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.