با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

صدرنشینی مازندران در سفرهای نوروزی/ 93 درصد ظرفیت اقامتگاه‌ها تکمیل است

معاون سیاسی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مازندران در صدر سفرهای نوروزی کشور قرار دارد، گفت: بیش از 93 درصد از ظرفیت مراکز اقامتی مازندران تکمیل است.

 

منتشر شده

در

خبر از قربانعلی مسافر/ به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، روح‌الله سلگی عصر امروز در بازدید از محور مواصلاتی هراز و آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی، اظهار کرد: با توجه به عدم وجود محدودیت‌های کرونایی پس از دو سال از شیوع این ویروس منحوس، شاهد حجم زیادی از سفرهای نوروزی به شمال کشور هستیم.

وی با اعلام اینکه امسال حجم بالای مسافرت‌های نوروزی در سراسر کشور را شاهد هستیم،گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها حجم زیادی از سفرهای نوروزی به سمت شمال کشور و به ویژه مازندران طی روزهای قبل تحویل سال انجام شده و همچنان این مسافرت‌ها به مازندران تداوم دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به بازدید از روند ورود و خروج مسافران در محور مواصلاتی هراز، تصریح کرد: حجم مسافرت‌ها نشان می‌دهد مازندران در صدر سفرهای نوروزی قرار دارد و این مهم براساس بررسی آمارها تا سوم فروردین ماه است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بیش از ۹۳ درصد از ظرفیت مراکز اقامتی مازندران همانند واحدهای بومگردی، هتل‌ها و هتل‌ آپارتمان‌ها، متل‌ها، مجتمع‌های گردشگری، خانه‌مسافر و اقامتگاه‌ها تکمیل است.

سلگی با اشاره به اینکه مسافران و گردشگری نوروزی ۱۴۰۱ سفرهای خود را از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز کردند، ادامه داد: تا بامداد سوم فرودین سال ۱۴۰۱ در دور نخست سفرهای نوروزی به مازندران شاهد تردد فراوان هستیم که در مقایسه مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های نظارتی و بازرسی ویژه اماکن رفاهی و خدماتی به صورت شبانه‌روزی در مسیر جاده‌های استان آماده خدمت‌رسانی هستند، گفت: تیم‌های نظارتی و بازرسی همه‌روزه از مکان‌های خدماتی، رستوران‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، فروشگاه‌های فروش سوغات، خوراکی و دیگر مراکز بازدید دارند.

سلگی اظهار کرد: براساس قانون با متخلفانی که برخلاف شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی در طرح نوروزی ۱۴۰۱ عمل کنند، برخورد جدی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.