با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

صعود کاله به مرحله پلی‌آف لیگ برتر/ حریف مازندرانی‌ها مشخص شد

تیم والیبال کاله مازندران پس از پایان مرحله گروهی لیگ برتر والیبال باشگاه‎های کشور با کسب رده ششم جدول به مرحله پلی‌آف صعود کرد و در گام نست باید به مصاف خاتم اردکان برود.

منتشر شده

در

شاگردان جوان، جویای نام و کم‌تجربه بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران امسال در مرحله گروهی لیگ برتر باشگاه‌های کشور درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند و در دور برگشت مسابقات نتایج جالب توجه‌ای مقابل بزرگان والیبال کشور کسب کردند.

در هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات گروهی لیگ برتر شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که سبزجامه‌گان کاله خارج خانه میهمان تیم قدرتمند و صدرنشین شهرداری ورامین بودند که خود از پدیده‌های لیگ برتر به حساب می‌آید.

این نماینده والیبال کشور در حالی شاگردان باتجربه رحمان محمدی راد در شهرداری ورامین را با نتیجه سه بر دو مغلوب کرد که پس از پیروزی شیرین دو امتیازی و سه بر دو خارج خانه مقابل خاتم اردکان تیم پرمهره لیگ برتر به ورامین سفر داشته و از وضعیت روحی خوبی برخوردار بود.

پس از گذشت 26 هفته از لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و پایان دور گروهی این مسابقات تیم والیبال کاله مازندران در جدول 13 تیمی مسابقات، رده ششم را از آن خود کرده به عنوان هشت تیم بالای جدول به مرحله پلی‌آ، صعود کرد.

تیم‌های شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین قابت‌ها، پیکان تهران، خاتم اردکان، پیام خراسان، کاله مازندران، سایپا تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری گنبد پس از دیدارهای سخت و حساس به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

کاله مازندران به عنوان تیم ششم جدول رده‌بندی در مرحله پلی‌آف با تیم پرمهره و توانمند خاتم اردکان دیدار می‌کند که نماینده شایسته کشورمان در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا بود.

دور نخست رقابت‌های هشت تیم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه اول اسفند برگزار می‌شود که سالن شهید گل عباسی ورامین تیم‌های شهرداری ورامین و شهرداری گنبد با هم دیدار می‌کنند، در خانه والیبال تهران دو تیم خودروساز پایتخت‌نشین پیکان و سایپا به مصاف هم می‌روند، در سالن آیت‌الله خاتمی اردکان هم تیم‌های خاتم اردکان و کاله مازندران نبرد دارند و در سالن گل گهر سیرجان نیز فولادسیرجان ایرانیان با پیام خراسان روبرو می‌شود.

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیمی میزبان است که در جدول رده بالاتری را به خود اختصاص داده باشد و در مجموع سه بازی تیمی که دو پیروزی را از آن خود کند به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.