با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

طلبه جوان و توانمند حجت‌الاسلام دکتر رضایی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران شد

حجت‌الاسلام دکتر شیخ میثم رضایی شب گذشته در حضور کوروش گرجی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور به عنوان دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران انتصاب شد.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، گردهمایی دبیران و اعضای شورای مرکزی و بازرسین جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران و آئین معارفه دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت استان با حضور دکتر کوروش گرجی عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور، مسؤولان و دبیران شهرها شب گذشته به میزبانی آمل برگزار شد که در آن حجت‌الاسلام دکتر شیخ میثم رضایی به عنوان دبیرکل این جمعیت در استان معرفی شد.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور در این مراسم با اعلام اینکه براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی گام برداریم و منویات معظم‌له همیشه سرلوحه امور باشد، اظهار کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت هم‌اکنون خانواده بزرگی در سراسر کشور را تشکیل می‌دهد که با تلاش شبانه‌روزی همه افراد حاصل شد.

دکتر کوروش گرجی افزود: جمعیت پیشرفت و عدالت مازندران از سال 1386 با تعداد سه نفر کار خود را آغاز کرد و هم‌اکنون از فعالیت‌ترین دفاتر در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه در بین نهادهای نظارتی و امنیتی می‌توان گفت که قوی‌ترین، منظم‌ترین و تشکیلاتی‌ترین حزب بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مازندران هستیم، تصریح کرد: تعداد 40 شهرستان سراسر کشور دارای شورای مرکزی جمعیت عدالت و پیشرفت هستند و مازندران از شاخص‌ترین استان‌ها است.

عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت کشور با اشاره به عدم اختصاص بودجه مالی خاص به این جمعیت در استان مازندران، بیان کرد: با توجه به عدم اختصاص بودجه مالی به مازندران، این استان یکی از برجسته‌ترین و بهترین مجموعه‌های انتخاباتی کشور بوده است.

این مسؤول با بیان فعالیت 14 حزب مصوب نهایی وزارت کشور، ادامه داد: جمعیت پیشرفت و عدالت در مازندران یک جریان نواصولگرایی را در دستور کار دارد که باید در حال و آینده نیز بر این روند ادامه دهد و آن را تقویت کند.

گرجی با اعلام اینکه نمایندگان مجلس باید با توجه به شناخت خود در کمیسیون‌های مختلف نقش اساسی و ارزنده ایفا کنند، خاطرنشان کرد: در مجلس برخی فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها ارزش فوق‌العاده‌ای دارند به طوری‌که تعداد 167 نماینده مجلس برای ریاست فراکسیون‌ها کاندیدا شدند.

وی بیان کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت می‌تواند برای حفظ و سکنات خود در استان‌ها رویه ارزشمند خود در گذشته را ادامه دهد هرچند باید در تشکیلات مسؤولان باید نگاه پدرانه داشته باشند البته معتقدم نباید این جمعیت در هیچ منطقه دچار خزان و ریزش شود.

گرجی گفت: مازندران از استان‌های تأثیرگذار و اثربخش در مسائل سیاسی کلان است و باید با تقویت مجموعه خود بتوانیم بیشتر از گذشته در مسائل سیاسی و اجتماعی اثرگذار باشیم.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت استان مازندران در این نشست با اشاره به اینکه همه در راه انقلاب با حرکت جهادی گام برمی‌داریم، اظهار کرد: همیشه معتقدم نیروی انقلابی و جهادی خط و مرز نمی‌شناسد زیرا باید کار برای مردم برای رضای خداوند و در مسیر انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ما باشد.

حجت‌الاسلام دکتر شیخ میثم رضایی افزود: نباید برای مردم و انجام امورات آنها تشریفات قائل شویم، نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و مقام معظم رهبری خط قرمزمان هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر لازم باید در راستای حرکت جهادی و عملیات عمرانی برای مردم دست به بیل و کلنگ می‌شویم، تصریح کرد: با توجه به اینکه از اسفند ماه سال گذشته تاکنون درگیر بیماری منحوس کرونا ویروس هستیم این جمعیت در مازندران برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم دست به کارهای بزرگی زده است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت استان مازندران با بیان اینکه همدلی، یکرنگی و محبت در بین اعضا باعث اثرگذاری بهتر و نتیجه کامل‌تر می‌شود، ادامه داد: باید با ویژگی‌های شایسته و نیکو همانند گذشته همیشه استان مازندران در عرصه سیاسی و اجتماعی سرآمد باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی و جهادی کارهای بزرگ را به ثمر می‌نشاند و استان مازندران در اوج قلل موفقیت قرار دهد، یاداور شد: سرکشی از همه حوزه‌های جمعیت پیشرفت و عدالت در استان مازندران با پایان مهر ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد تا از نزدیک پای درد و دل اعضا نشسته و با مدیریت صحیح و مناسب پیگیری مشکلات را انجام دهیم.

رضایی با اعلام اینکه باید در زمینه سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار باشیم، گفت: نگاه ما کمک به همه مردم است و همیشه شنونده خوبی برای انتقادات و پیشنهادات در راه پیشرفت و ارتقا هستیم./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.