با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

عدم برگزاری نماز جمعه آمل به دلیل وضعیت قرمز کرونایی

امام جمعه آمل گفت: به دلیل وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع مردم در اماکن پرتردد، نماز جمعه این هفته آمل برگزار نمی‌شود.

منتشر شده

در

 


حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس منحوس کرونا در این شهرستان که از روز گذشته بر شدت آن افزوده شده، نماز جمعه امروز در این شهرستان را تعطیل کردیم.


وی با بیان اینکه با اعلام وضعیت قرمز آمل تعداد بیماران بستری در آمل به یک‌باره به بیش از دو برابر افزایش داشته و این آمار واقعا نگران‌کننده است.


امام جمعه آمل تصریح کرد: بستری شدن بیش از 80 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان، باعث شد تا در برگزاری نماز جمعه این هفته آمل تجدید نظر کنیم.


این مسؤول با اعلام اینکه تراکم و تجمع مردم در نماز جمعه باعث می‌شود در ایام ناخوشایند کرونایی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، بیان کرد: به همین دلیل سعی کردیم تا از حضور مردم و نمازگزاران در اماکن شلوغ و پرتردد جلوگیری کنیم تا از انتشار کرونا ویروس به شدت ممانعت شود.


مرتضوی یکی از مهمترین شروط برگزاری صفوف به هم پیوسته نماز جمعه و برپایی این فریضه الهی در شهرستان را سلامت جسمی و حفظ سلامتی افراد و خانواده‌های آنها عنوان کرد و گفت: از همه مردم و شهروندان درخواست دارم پروتکل‌های بهداشتی ایام کرونا را جدی بگیرند و با زدن ماسک و دستکش زنجیره انتقال آن را در هم بشکنند.


امام جمعه آمل با اشاره به تعطیلی نماز جمعه این شهرستان از اسفند ماه گذشته، ادامه داد: با وجود وضعیت زرد در آمل خرداد ماه امسال نماز جمعه با حفظ پروتکل بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری و عدم تجمع زیاد در مصلای میربزرگ برگزار شد ولی این روزها لازم است مردم هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و در خانه بمانند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.