با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

عزم جدی پلیس مازندران در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی

فرمانده انتظامی مازندران از عزم جدی پلیس برای مقابله با ویروس کرونا و برخورد با محتکران اقلام بهداشتی در این استان خبر داد.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح استان، طرح نظارت و بازدید از واحدهای صنفی عرضه مواد بهداشتی استان در دستور کار کلیه یگان‌های انتظامی و اجرایی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، با تشکیل 160 تیم مشترک متشکل از ماموران انتظامی، کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره بهداشت استان و شهرستان های تابعه از 176 واحد صنفی داروخانه و محل‌های نگهداری کالا در سطح استان بازدید شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از پلمب 9 داروخانه و محل‌های نگهداری کالاهای عمده در این رابطه خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های انجام شده، ماموران از ابتدای ماه جاری تاکنون موفق به دستگیری 2 محتکر عمده و چندین احتکار کننده خرد اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان شدند.

میرفیضی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازدید از انبار و محل‌های نگهداری کالا توسط این متهمان، در مجموع 559 هزار و 400 عدد انواع دستکش و 4 هزارو 969 لیتر محلول‌های ضدعفونی کننده، 17 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تقلبی و 21 هزار و 418 عدد انواع ماسک بهداشتی کشف شد.

وی با اشاره به این که این افراد نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم، توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و یا احتکار فرآورده‌های بهداشتی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا کلانتری محل سکونت خود اعلام کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.