با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

علت حریق ساختمان 5 طبقه ساری اعلام شد

رئیس اداره عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: با بررسی مشخص شد حریق ساختمان 5 طبقه بر اثر آتش زدن در زمین مجاور ساختمان بوده که به ایزوگام سرایت کرده که خیلی زود شعله‌ور شده است.

منتشر شده

در

صبح امروز شاهد شعله‌های آتش در ساختمان پنج طبقه‌ای در بلوار پاسداران ساری بودیم که خیلی زود گسترش شد و شعله‌ور شدن آن نگران‌کننده بود.

ایمان فضل‌الله‌نژاد رئیس اداره عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد:  این حریق با حضور ۱۲ مامور آتش‌نشانی و دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی مهار شد.

وی با اشاره به وقوع حریق در ساختمان پنج طبقه‌ای در بلوار پاسداران ساری، افزود: با بررسی صورت گرفته مشخص شد حریق بر اثر آتش زدن در زمین مجاور ساختمان بوده که به ایزوگام سرایت کرده که خیلی زود شعله‌ور شده است.

 

رئیس اداره عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری  با اعلام اینکه گزارشی از مصدوم نداشتیم، تصریح کرد: توصیه ما این است به هیچ عنوان از اتش زدن علف‌های هرز پرهیز کنند چراکه خیلی زود گسترش می‌یابد.

به گزارش فارس، این دومین حادثه حریق بزرگی است که به‌دلیل اتش زدن در زمین خالی و سرایت آن به ایزوگام ساختمان بوده که لازم است توصیه‌ها و هشدارها جدی گرفته شود.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.