با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

فیلم کوتاه داستانی « مَه و مِه» در آمل تولید شد

فیلم کوتاه داستانی « مَه و مِه» به نویسندگی و کارگردانی جواد محمدی در آمل تولید شد.

منتشر شده

در

جواد محمدی نویسنده و کارگردان آملی از ساخت فیلم داستانی «مَه و مِه» در آمل خبر داد و اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم ۳۰ دقیقه‌ای به مدت سه روز در این شهرستان انجام شد.

وی به موضوع این فیلم اشاره کرد و گفت: در این فیلم یکی از مأمورین نیروی انتظامی مأموریت دارد تا به دنبال دستگیری سارقی برود که از یک منزل سرقت کرده است و این سارق دختری دارد که چشمش احتیاج به عمل دارد تا اینکه اتفاق جالبی برای مأمور می‌افتد.

این کارگردان، «هادی حسن زاده شهابی» را تهیه کننده، «حسن اسماعیلی»، «جواد محمدی» نویسنده، حجت الاسلام «سیدجواد انفرادی کناری» مشاور مذهبی، «مجتبی امدادی» مشاور کارگردان، «سعید علی‌نژاد» مدیرتولید، «شکیلا مسعودی» دستیار کارگردان، «بهاره محمدی» منشی صحنه و «مهرشاد محمدی» صدابردار این فیلم برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین «جواد (شهرام) محمدی» تصویربردار، «مجید قهرمانی» تدوینگر، «بهناز توکل» گریمور، «علی اکبر خانزاد» عکاس و تصویربردار پشت صحنه، «کبری شکری» طراح لباس، «خلیل نبی‌زاده» فنی، «محمدحسن ارجمندی» شاعر و «هاشم بوستانی» خواننده و آهنگساز این فیلم هستند.

محمدی در ادامه «داریوش حجازی» ویولون، «محمد بوستانی» پیانو، «مهدی نعیمی عمران»، «بهرام قاسمی»، «محسن محسنی»، «مستعان کابلی»، «آتنا نصرتی»، «عطیه نیکپور»، «فاطیما کلاردشتی»، «مهدی آتشین»، «محمد امامی» و «سید مظاهر ازلی» بازیگران این مجموعه برشمرد.

وی افزود: این فیلم داستانی با حمایت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران و فرماندهی انتظامی شهرستان آمل توسط «مهرشاد فیلم» تولید خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه فیلم داستانی «مَه و مِه» برای جشنواره فیلم پلیس و پخش از شبکه سراسری و استانی تولید می‌شود، گفت: این فیلم در هفته نیروی انتظامی در شهرستان آمل اکران خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.