با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

قطع برق بیمارستان امام ساری به‌دلیل ۹ میلیون تومان بدهی!

مسؤول روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری گفت: ما هم از سازمان‌های بیمه‌ای مطالبه دارد، آیا مجاز هستیم در این شرایط سخت اقتصادی نسبت به قطع خدمات اقدام کنیم؟

منتشر شده

در

عبدالله سوادکوهی از قطع برق ساختمان اداری بیمارستان امام خمینی(ره) بدون هماهنگی قبلی خبر داد و با اعلام اینکه به‌دلیل عدم هماهنگی انجام شده بسیاری از سیستم‌های ما دچار ایراد شده است، گفت: جدای از مشکلات تأسیساتی بسیاری از بیماران برای دریافت خدمات اداری با مشکل مواجه شدند.

مسؤول روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری یادآور شد: این مرکز هم از سازمان‌های بیمه‌ای مطالبه دارد، آیا مجاز هستیم در این شرایط سخت اقتصادی نسبت به قطع خدمات اقدام کنیم؟

وی با اعلام اینکه میزان هزینه بدهی این مرکز به توزیع برق چندان زیاد نیست، گفت: این اقدام بدون هماهنگی اداری انجام شده است.

*  میزان بدهی بیمارستان حدود ۹ میلیون تومان است

کرامتی مسؤول روابط عمومی توزیع برق مازندران در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار فارس، اظهار کرد: قطعی برق مربوط به ساختمان اداری بیمارستان بوده و ارتباطی به مرکز درمانی ندارد، به هیچ وجه نسبت به قطع برق بیمارستان‌ها اقدام نمی‌کنیم.

وی با اعلام اینکه میزان بدهی ساختمان اداری بیمارستان حدود ۹ میلیون تومان است، گفت: در حال رایزنی برای حل مشکل هستیم.

به گزارش فارس، شاید این مدل رفتاری میان ادارات دولتی نوعی بدعت‌گذاری در بروکراسی اداری است که ادامه یافتن آن باعث بهم‌خوردگی نظم اجتماعی می‌شود.

اداره برق خیلی راحت مدعی است که برق بخش اداری بیمارستان را قطع کرده‌ایم اما واقعاً درک این مسئله سخت است که قلب یک بیمارستان بخش اداری آن بوده و همه خدمات درمانی باید از طریق این بخش صورت گیرد؟!

در هر صورت احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران باید پیگیر این دست مسائل باشد و اجازه ندهد ادارات با هم درگیر شوند که خواسته یا ناخواسته دود این درگیری‌ها به چشم مردم خواهد رفت./فارس

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.