با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

قیر رایگان به شهرداری‌ها داده می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصویب مجلس شورای اسلامی در روزهای آتی قیر رایگان به شهرداری‌ها اختصاص خواهد یافت.

منتشر شده

در

مهدی عبوری عصر شنبه در بازدید از بافت‌های فرسوده مناطق هدف و سکونت‌های غیر رسمی و پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری تنکابن رامسر و عباس آباد گفت: در شهرستان عباس آباد رودخانه کاظم رود و منطقه‌ای که رینگ شهری در آن واقع شده دو پروژه به عنوان پایلوت قرار می‌گیرد و کمکی از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت باز آفرینی شهری ایران انجام خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان تنکابن در رودخانه چشمه کیله مردم از سال‌های دور انتظار داشتند دیواره سازی و جداره سازی انجام شود که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی مازندران این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت باز آفرینی ایران مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی ایران تصریح کرد: در شهرستان رامسر پروژه بزرگ رودخانه صفارود در دست اقدام است که مدیریت شهری کارهای خوبی را آغاز کرده و این پروژه در دستور کار قرار گرفته و حمایت مالی خواهیم کرد.

عبوری گفت: مجلس شورای اسلامی حمایت برای تخصیص قیر رایگان را تا هفته آینده اعلام خواهد کرد و در محدوده‌های هدف قیر در اختیار شهرداران قرار خواهد گرفت تا محدوده‌های هدف باز آفرینی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: پروژه‌هایی اعم از فرهنگ سرای رامسر، پارک‌های محله‌ای و اماکن قدیمی و تاریخی در دستور کار قرار گرفته و با جمع بندی طرح‌های آنها از سوی راه و شهرسازی پیگیری و اعتبارات لازم را پرداخت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بخشودگی هزینه صدور پروانه در بافت‌های فرسوده ماده ۱۶ قانون حمایت از تولید و عرضه مسکن در سامانه بدهی‌های دولت ثبت و از سوی سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌هایی که در اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود تخصیص پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.