با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

مازندران نارنجی‌تر شد

منتشر شده

در

طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۱۰۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۹۲ نفر رسید که از این تعداد  ۱۰۶ بیمار بدحال هستند.

روزهای کرونایی با ادامه موارد ابتلا و بستری کرونایی ادامه دارد ولی موضوع نگران‌کننده این است متاسفانه فوتی‌های کرونایی همچنان ادامه دارد‌.
بررسی آخرین وضعیت کرونا در مازندران نیز ۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
براساس آخرین اطلاع‌رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۱۴ مرداد ماه شهرستان‌های گلوگاه، نکا، قائمشهر، سوادکوه و آمل قرمز شدند.
شهرستان‌های بهشهر، ساری، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد، نوشهر، چالوس ، کلاردشت، تنکابن و رامسر در وضعیت نارنجی
و شهرستان‌های میاندرود، بابل، نور و عباس آباد در وضعیت زرد هستند.
تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است.
طی ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۹۶ بیمار مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
طی این مدت تعداد ۱۱۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
هم اکنون ۳۳۳ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۹۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۵۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار جدید بستری و ۱۷ بیمار هم ترخیص شدند.
همچنین ۱۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه ستری هستند.
براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۰۵ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۹۲ نفر رسید که از این تعداد ۱۰۶ نفر بدحال هستند.
طی شبانه‌روز گذشته ۳ مورد فوتی بر اثر کرونا در استان مازندران گزارش شده است.
به گزارش فارس، آبریزش بینی، گلودرد، سردرد، سرفه‌های مداوم و خستگی به عنوان رایج‌ترین علائم زیرسویه‌های BA.۵ ویروس کرونا بوده که تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت‌های بهداشتی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.