با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مجلس انقلابی باید تصمیمات انقلابی بگیرد


فرمانده نیروی مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه از مجلس انقلابی و نمایندگان انقلابی انتظار داریم که تصمیمات انقلابی بگیرند، گفت: باید زمینه برای دولت جوان انقلابی در آینده بسیار نزدیک فراهم شود.

منتشر شده

در

جابر عسگری در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایام گرامیداشت هفته خبرنگار، اظهار کرد: شهید محمود صارمی از بزرگان عرصه خبر و رسانه بود که متأسفانه به دست گروهک طالبان به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه باید اهداف والای شهید صارمی و دیگر شهدا سرلوحه و چراغ راه خبرنگاران باشد، افزود: خبرنگاران شهرستان آمل همیشه کمک‌حال و توانمند هستند و به عنوان بازوان پر توان سپاه در برگزاری همایش‌ها، مناسبت‌ها، رزمایش و برخی عملیات مبارزه با فساد در جامعه هستند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان آمل با اشاره به نقش بی‌نظیر خبرنگاران در ایام هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با دشمنان بعثی و بعد آن تصریح کرد: امروزه به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان ایران اسلامی در عرصه‌های هسته‌ای، پزشکی، علم نانو، نظامی، دفاعی، پهپاد، پدافندی و عرصه‌های مختلف علمی از دیگر کشورها پیشتاز است.

این مسؤول با بیان رهبر انقلاب اسلامی در مورد اقتدار، ابهت و امنیت ایران اسلامی در منطقه و دنیا، خاطرنشان کرد: نقش فوق‌العاده خبرنگاران در مسیر انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

عسگری با اشاره به اینکه از مجلس انقلابی و نمایندگان انقلابی انتظار داریم که تصمیمات انقلابی بگیرند، یادآور شد: باید زمینه برای دولت جوان انقلابی در آینده بسیار نزدیک فراهم شود و در این مسیر سخت هم باید به بیانات رهبر انقلاب گوش بسپاریم.

وی با اعلام اینکه کار خبرنگاران در راه انقلاب دلگرم کردن مردم به انقلاب است، ادامه داد: امروزه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای وظیفه بسیار سنگین دارند و خبرنگاران این شهرستان با حضور به موقع و جهادی در هر عرصه سرما و گرما نمی‌شناسند البته معتقدم خبرنگاران در راه خبر بیم جان دارند ولی امید نان ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه حضور فعال خبرنگاران در حقیقت برای اعتلای روزافزون انقلاب است، متذکر شد: انعکاس خبرهای خوب و امیدبخش توسط خبرنگاران کار مهمی است تا ملت به آینده کشورمان خوش‌بین باشند.

این مسؤول بیان کرد: تمام تلاش و قلم‌فرسایی خبرنگاران انقلابی در مسیر انقلاب و این حوزه بزرگ باشد و با ثبت رخدادها و چالش‌های مسیر انقلاب برای مردم میتوان کارهای بزرگی را رقم زد.

عسگری با اشاره به اینکه خبرنگاران در مقابل مسؤولان بازیگر نباشند بلکه باید کارگردان و بازیگردان باشند، متذکر شد: اخلاق‌مداری و تقوا از ویژگی بارز خبرنگاران انقلابی است و امروزه لازم است تا قلم خبرنگاران در راستای انقلاب، شهید و شهادت باشد.

 

امیدبخشی بین مردم مهمترین رسالت امروز رسانه

مسؤول بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران در این نشست اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه بوده و تصویرگران حقیقت و آگاهی هستند.

عبدالمهدی حق شناس افزود: سلامت فکری و فرهنگی در جامعه توسط خبرنگاران رقم می‌خورد و باید ارزش و جایگاه رسانه بیشتر از گذشته در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه مهمترین اقدام خبرنگاران و اصحاب رسانه ایجاد امیدبخشی برای ملت است، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی مطالبه‌گری صحیح، تعهد به نظام جمهوری اسلامی و مبارزه با فساد در اولویت اصلی خبرنگاران باشد.


 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.