با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

محور هراز برفی است/ مسدود شدن تردد در 5 روستای لاریجان

بخشدار لاریجان با اشاره به برفی بودن محور مواصلاتی هراز و ریزش برف از شب گذشته تا ظهر امروز، گفت: تردد در پنج روستای دوردست و صعب‌العبور بخش لاریجان مسدود بوده و راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند.

منتشر شده

در

رضا مقدم امروز اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در دو مسیر شمال به جنوب و برعکس در محور مواصلاتی هراز جریان دارد و رفت و آمد خودروها برقرار است.

وی افزود: از شامگاه گذشته شاهد ریزش برف در محور مواصلاتی هراز بودیم که ریزش نزولات آسمانی تا لحظاتی قبل ادامه داشت و این مسیر ارتباطی را سفیدپوش کرد.

بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه با تلاش عوامل راهداری و راهداران اداره راه و شهرسازی لاریجان سطح جاده خشک است، تصریح کرد: اوایل صبح امروز به دلیل وزش باد شدید و طوفان شاهد قطعی برق بودیم که مشکلات موجود در زمینه برق‌رسانی مرتفع شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و سنگ‌ریزه در مسیرهای فرعی و روستایی، یادآور شد: ریزش سنگ در مسیر اصلی جاده شریانی هراز گزارش نشده و در برخی مواقع بلافاصله با ریزش سنگ و سنگ‌ریزه با تلاش راهداران مسیرهای ارتباطی پاک‌سازی شد.

مقدم با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی پنج روستای دوردست و مسیرهای صعب‌العبور بخش لاریجان، گفت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای ارتباطی فرعی با استفاده از خودروهای سنگین راهداری در حال رفع مشکل و بازگشایی است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند خواست تا از سفرهای غیرضروری و فوری خودداری کنند و تقاضا کرد: رانندگان به همراه خود در خودروها غذاهای کم حجم و پرکالری داشته باشند و علاوه بر مطمئن بودن از سیستم‌های گرمایشی خودرو، وسایل و البسه گرم به همراه داشته باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.