با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مسابقات جودوی قهرمانی شهرستان آمل برگزار شد

دبیر هیأت جودوی شهرستان آمل گفت: با حضور ورزشکاران نونهال و نوجوان مسابقات جودوی قهرمانی شهرستان آمل برگزار شد.

منتشر شده

در

اکبر اسماعیلی دبیر هیأت جودوی شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار آمل نیوز با گرامیداشت ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با حضور ورزشکاران نونهال و نوجوان مسابقات جودوی قهرمانی شهرستان آمل برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابتها با تلاش مهندس جهانگیر آذری رئیس هیأت جودوی شهرستان آمل و مربیان ارزشمند این رشته ورزشی برگزار شد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات گرامیداشت شادروان پهلوان مجید سمندری برگزار شد، تصریح کرد: رقابتها داخل باشگاهی شهرستان آمل بوده که درسنین نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز برگزار شد که خوشبختانه از رشد کمی و کیفی بسیار خوب همراه بود.

دبیر هیأت جودوی شهرستان آمل یادآور شد: با همراهی و مساعدت همه جانبه اساتید بزرگوار مربیان ارزشمند 4 باشگاه این شهرستان آقایان عزیزاله مهدوی، سید امیر حسن نتاج، محمد احمدی و حسن احمدی این رویداد مهم برگزار شد تا زمینه ساز ایجاد انگیزه، شور ورزشی، رقابت سالم و سازنده و تعامل گروهی بین ورزشکاران شود که آینده سازان روزهای آینده ورزش کشور هستند.

اسماعیلی گفت: در ضمن جا دارد از همت و تلاش رئیس هیأت جودو، مربیان توانمند و ارزشی و ورزشکاران برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات جودو صمیمانه قدردانی و تشکر میشود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.