با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مشارکت نقدی 10 میلیارد ریالی خیران به بهزیستی آمل

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان جمع‌آوری حدود 10 میلیارد ریال مشارکت مردمی در شهرستان آمل توسط مراکز دولتی و غیردولتی، گفت: مشارکت غیر نقدی مراکز دولتی نیز بیش از ۲۳میلیارد ریال بوده است.

منتشر شده

در

فرزاد گوهردهی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر این شهرستان پس از بازدید از فعالیت‌های اداره بهزیستی آمل، دیدار با خیران و اطلاع از آخرین وضعیت روند پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: همیشه قدردان حمایت‌های خیران و کمک‌های مردمی هستیم زیرا کمک گرفتن از مشارکت‌های اجتماعی برای پیشبرد اهداف والای بهزیستی بسیار مهم و ارزشمند است.

وی افزود: یکی از مهمترین شرکای اجتماعی بهزیستی خیران هستند و خیران آملی نیز همیشه حامی و کمک‌حال افراد تحت حمایت هستند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان جمع‌آوری حدود 10 میلیارد ریال مشارکت مردمی در شهرستان آمل توسط مراکز دولتی و غیردولتی، تصریح کرد: مشارکت غیر نقدی مراکز دولتی نیز بیش از ۲۳میلیارد ریال بوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه امیدواریم در سال جاری بتوانیم زمینه حمایت بیش از پیش خیران و حامیان نیازمندان را فراهم کنیم، بیان کرد: در حوزه عملکرد عیدانه بیش از ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به صورت غیر نقدی و یک هزار و ۱۰۰بسته کالا برای جامعه هدف بهزیستی فراهم شد.

گوهردهی با اعلام اینکه در حوزه توانبخشی بهزیستی اقداماتی همانند مناسب‌سازی مسکن، مناسب‌سازی خودرو، ایجاد پلاک ویژه معلولان، مناسب‌سازی خودرو و دیگر اقدامات در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شد، گفت: حدود ۳۰۰نفر از جامعه هدف بهزیستی برای توانبخشی از تجهیزات مختلف بهزیستی بهره گررفتند.

وی با بیان اینکه تعداد ۸دانشجوی معلول آملی نیز از خدمات تشویقی دانشجویی، ۸۲دانش‌آموزان از خدمات دانش‌آموزی در حوزه توانبخشی و ۱۹۱کودک معلول در مراکز نگهداری از نظر بهبود تغذیه طی سال گذشته خدمات گرفتند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه CBRاز دیگر اقداماتی است که در این حوزه تعداد یک هزار و ۹۳۳پرونده در شهرستان آمل داریم و میزان اعتبارات تخصیص یافته آن یک میلیارد و ۱۳۰میلیون ریال است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه تعداد ۱۰مرکز توانبخشی فعال در آمل داریم، متذکر شد: تعداد 77 نفر از جامعه طی سال گذشته در حوزه تأمین مسکن توانستند خدمات بازسازی، نوسازی و تعمیر دریافت کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه در حوزه اشتغال تعداد 148 مددجو و توان‌خواه از اعتبارات بهزیستی بهره گرفتند، بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه حدود 50 میلیارد ریال بوده است./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.