با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مصدومیت بازیکنان اثرگذار خاتم در حذف از لیگ برتر بسیار مؤثر بود

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: مصدومیت بازیکنان اثرگذار خاتم در حذف از لیگ برتر بسیار مؤثر بود

منتشر شده

در

محمدرضا سالک اردکانی پس از شکست سنگین تیم والیبال خاتم اردکان با نتیجه سه بر یک از کاله مازندران و حذف از مرحله پلی‌آف لیگ برتر، اظهار کرد: دو تیم بازی سخت و تنگاتنگی داشتند و مجبور به کسب پیروزی مقابل کاله بودیم.

وی با اشاره به اینکه می‌دانستیم در آمل با حمایت هواداران کاله کار بسیار سختی داریم، افزود: با توجه به آسیب‌دیدگی حدود چهار هفته قبل تاکنون شهرام محمودی که از بازیکنان مهم و توانمند خاتم اردکان محسوب می‌شود شرایط در بازی‌های گذشته خیلی فرق کرده است.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان با اعلام اینکه مصدومیت محمودی شرایط تیم را متزلزل شد، تصریح کرد: همه بازیکنان سعی کردند تا به نحوی این کمبود را جبران کنند و بازیکنان مختلف پست‌های دیگر را جایگزین‌اش کنیم.

این مربی با بیان اینکه شهرام محمودی در بازی قبل در زمین حضور داشتند ولی کارآیی خاصی نداشتند و از ناحیه مچ پا آسیب شدید دیده است، بیان کرد: در بدترین موقعیت تیم‌مان با آسیب‌دیدگی این بازیکن مواجه شد البته همه تلاش داشتند که جای خالی‌ محمودی را پر کنند و حتی از بازیکنان در پست‌های تخصصی دیگر جایگزین او کردیم ولی مفید و کارساز نبود.

سالک با اعلام اینکه همه بازیکنان خوب در میدان ظاهر شدند ولی در بازی مقابل کاله با مصدومیت مرندی لیبروی ارزشمند خاتم اردکان بر مشکلات افزوده شد و بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم، گفت: پیروزی شیرین خانگی کاله مازندران و صعود به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی را به مسؤولان این تیم، بازیکنان، سرمربی و کادر فنی تبریک می‌گویم.

وی بیان کرد: کاله از هواداران پرشور بهره می‌گیرد که بسیار خوب تیم محبوب‌شان را در زمین حمایت و تشویق می‌کنند.

سالک گفت: شرایط سختی در آمل داشتیم ولی در هر بازی برای پیروزی وارد میدان می‌شویم هر چند نتوانستیم مقابل نماینده مازندران نتیجه مطلوب بگیریم و از لیگ برتر کنار برویم./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.