با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

معرفی بدون سانسور انقلاب در ورزش

مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با اشاره به اینکه ورزش سانسور ندارد، گفت: امروزه همچنان دنیا تشنه اسلام ناب بوده و اسلام ناب توسط مجاهدان منتقل می‌شود پس بزرگترین فضا برای مجاهدت در حوزه ورزش است.

منتشر شده

در

یکی از برنامه‌های کانون بسیج ورزشکاران مازندران در راستای تربیت و آموزش صحیح به جوانان برگزاری هیأت‌های اندیشه‌ورز است که این بار شهرستان آمل میزبان یکی از جلسات هیأت اندیشه‌ورز گردان سایبری بوده است.

معرفی بدون سانسور انقلاب با ورزش

مسؤول کانون بسیج ورزشکاران مازندران در جمع جوانان فعال و مستعد بسیجی هیأت اندیشه‌ورز، اظهار کرد: رسالت سنگینی در امر جوانان برعهده داریم و باید با نگاه به تکلیف در راستای جلب رضایت خداوند و خلق گام برداریم.

حسن افشار با اعلام اینکه در دنیای ورزش اتفاقات عجیب و فراوان وجود دارد که می‌تواند در دنیا با واکنش بیشمار روبرو شود، افزود: اسلام دین ناب و محمدی است که با محوریت قرآن در همه بخش‌ها دستورالعمل زندگی سعادتمند دنیوی و اخروی دارد.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب و استکبار برای جوانان کشورمان نشست‌ها و اجماع زیادی دارند و حاصل اجماع و وحدت نظر اجانب علیه ایران و مسلمانان اتفاقات تلخ و دلخراشی همانند شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ترور دانشمند بزرگ هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده طی ماه‌ها و روزهای گذشته است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران باید نقطه مرکز دنیا را با تلاش و همت ورزشکاران بسیجی به همگان نشان دهیم، تصریح کرد: یکی از مهمترین رویداد ورزشی کشورمان در روزهای گذشته کسب مدال ارزشمند برنز محمدهادی ساروی، نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در جام جهانی ۲۰۲۰ انفرادی کشور صربستان است و این ورزشکار توانمند با غلبه بر حریف بلغاری در دیدار پایانی خود به این مهم دست یافت.

میدان ورزش؛ بزرگترین فضا برای مجاهدت

این مسؤول ادامه داد: این روزها استکبارگران و اجانب در اقدامات شوم خود دست به پیشنهادهای بسیار بزرگ با مبلغ هنگفت به این ورزشکار جوان کشورمان بودند تا ساروی به کشور بازنگردد و در کشور مورد نظرشان پناهنده شود ولی این جوان غیور تمام توان خود را برای کشورش به کار بسته و به ایران عرق دارد.

افشار با اشاره به اینکه باید ورزشکاران کشورمان حفظ شده و امنیت آنها تضمین شود تا بدون دغدغه به تمرین و افتخارآفرینی بپردازند، خاطرنشان کرد: دنیای امروز بدون مرز است و در دنیای مجازی فریادها بدون صدا خواهد بود.

وی با اعلام اینکه سازمان بسیج ورزشکاران، صیانت از ورزشکاران در رشته‌های مختلف را برعهده دارد، ادامه داد: معرفی انقلاب طی کوتاه‌ترین راه بدون سانسور و تحریف، در امر ورزش خلاصه شده است و هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند ورزش و حرکات ورزشی را حذف کند پس در کوتاه‌ترین شکل مسیر انقلاب و مظلومیت اسلام را می‌توان به وسیله ورزش به جهانیان معرفی کرد.

افشار با اشاره به اینکه ورزش سانسور ندارد، یادآور شد: امروزه همچنان دنیا تشنه اسلام ناب بوده و اسلام ناب توسط مجاهدان منتقل می‌شود پس بزرگترین فضا برای مجاهدت در حوزه ورزش است.

وی با اعلام اینکه ورزشکاران ایرانی اسلامی با تاسی از اهل بیت در میادین جهانی و المپیک سر به سجده می‎گذارند، نوای یا حسین(ع) و یا ابالفضل(ع) به لب داشته و دست دعا به آسمان بلند می‌کنند، تصریح کرد: بسیاری از مدال‌آوران مازندرانی پس از کسب مدال رنگارنگ در مبارزات جهانی و المپیک نشان ارزشمند خود را به خانواده و فرزندان شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت وطن تقدیم کردند.

فعالیت ۱۳ هزار مربی در ۱۶۲۰ باشگاه مازندران

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه گل، سرشت و ذات مردان و زنان کشورمان با اهل بیت عجین شده است، افزود: جوانان اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران باید دست به مطالبه به حق بزنند، از دستاوردهای‌مان صیانت کنند.

این مسؤول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که ورزش را یک معروف می‌دانند، گفت: همیشه مرحله داشت خیلی مهمترین و سخت‌تر از کاشت و برداشت است، با توجه به اینکه دشمن امروزه به زوایای مختلف نفوذ کرده است باید از داشته‌های خود به خوبی محافظت کنیم.

افشار با اعلام اینکه مازندران بیش از یک‌هزار و ۶۲۰ باشگاه با بیش از ۱۳ هزار مربی دارد، بیان کرد: گردان سوم سایبری بسیج ورزشکاران مازندران با حضور شهرهای آمل، محمودآباد، بابلسر، فریدونکنار و بابل می‌تواند در راستای مطالبه‌گری به حمایت و معرفی توانمندی ورزشکاران بپردازند.

محرومیت‌زدایی مازندران با تلاش ۱۳۴ سازمان مردم‌نهاد جوان

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این نشست که با حضور جوانان مستعد و فعال سایبری، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ شهید ورزشکار در این شهرستان تقدیم اسلام شدند و بهترین الگو برای فعالان ورزشی و فرهنگی هستند.

محمدرضا ییلاقی اشرفی با اعلام فعالیت ۱۳۴ سازمان مردم‌نهاد و سمن‌های جوانان برای محرومیت‌زدایی، حمایت از نیازمندان و کاهش فقر، افزود: آمل شهر شاخص مازندران در زمینه ورزشی، فرهنگی، علمی، پزشکی و دینی است و می‌تواند بسیار در راستای مطالبه‌گری مفید و مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به ایجاد هسته‌های مطالبه‌گری از بین جوانان، تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی درمورد گام دوم انقلاب، جوانان وظایف خطیر بر دوش دارند و جوانان در این راه وارد فاز جدیدی می‌شوند تا نقش‌آفرینی گسترده داشته و خود را از مخاطبان اصلی بیانات معظم‌له بدانند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام ضبط نخستین برنامه تلویزیونی پژوهش و علمی جوانان مازندرانی، خاطرنشان کرد: فعالیت در فضای مجازی باید منسجم و هدفمند باشد البته ورزشکاران در زمین‌های ورزشی به مبارزه با رقیبان پرداخته و با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی پای نظام کشیدند.

نشانه‌گیری همه مشکلات نسل جوان به سمت اداره ورزش و جوانان

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در این جلسه با تأکید بر اینکه نباید در جامعه به دور نهادهای ورزش و جوانان حصار کشیده و همه مسائل ورزشی و امور جوانان تنها به سوی اداره ورزش و جوانان نشانه برود، اظهار کرد: با شکل گرفتن وزارت ورزش و جوانان نقش جوانان نسبت به خواسته‌های‌شان کمرنگ شده و مسئولیت‌ها در این حوزه نادیده گرفته می‌شود.

اسماعیل پهلوان افزود: بسیاری از افراد نقش خود در بدنه ورزش و جوانان را فراموش کردند.

وی جوانان این شهرستان را همانند دیگر جوانان ایران اسلامی پرشور و نشاط، غیرتمند و توانمند دانست و یادآور شد: باید مطالبه‌گری حوزه فرهنگی و ورزشی جوانان در این شهرستان با توجه به ظرفیت بالا بیشتر از گذشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: شورای عالی ورزش، ستاد ساماندهی امور جوانان، اداره ورزش و جوانان، فرمانداری‌ها و تشکل‌های ورزشی باید در کنار هم دست به دست هم دهند تا مشکلات ورزشکاران جوان و نوجوان را بررسی کرده و آنها را گره‌گشایی کنند.

به گزارش فارس، وقتی می‌بینیم و می‌شنویم که ورزشکاران و جوانان مستعد این مرز و بوم به دلیل بسیاری از مشکلات مالی و عدم حمایت‌ها پیشنهاد کشورهای دیگر را می‌پذیرند و پناهنده خاک غربت می‌شوند تا با نام آن کشورها افتخارآفرینی کنند نباید فقط آن ورزشکاران را مقصر دانست بلکه باید با کنار هم قرار دادن پازل مشکلات، راه را هموار کرد، مسیر راه کم خطر و شرایط را مهیا تا نکند دگر بار شاهد مهاجرت جوانان هوشمند ایران به کشورهای دیگر باشیم.

همه ارگان‌ها و نهادهای متولی موظف هستند تا برای آینده نسل جوان راه‌سازی کنند و سنگ‌ریزه‌های مشکل‌آفرین را از سر راه نسل آینده‌ساز کشورمان بردارند تا خود سد راه نباشند./ گزارش از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.