با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ممنوعیت تردد از روز شنبه در ورودی‌های شهرهای مازندران + جزئیات

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: تردد تمامی خودروها با پلاک غیربومی در شهرهای استان مازندران ممنوع است و در صورت مشاهده ماموران پلیس موظف به اعمال قانون هستند.

منتشر شده

در

رحیم باقری امروز درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های تردد در شهرهای مازندران، اظهار کرد:  تردد تمامی خودروها با پلاک غیربومی در شهرهای استان مازندران ممنوع است و در صورت مشاهده ماموران پلیس موظف به اعمال قانون هستند.

وی با اشاره به اجرای ممنوعیت تردد از روز شنبه یکم آذر ماه امسال در ورودی‌های شهرهای مازندران، افزود: از روز شنبه در تمام ورودی‌های شهرهای مازندران از تردد خودروهای شخصی غیربومی درون شهرها جلوگیری می‌شود.

 سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اعلام اینکه شهرهای ساری، آمل و بهشهر دارای وضعیت قرمز و بقیه شهرهای استان در وضعیت نارنجی هستند، اضافه کرد:  تمامی کارکنان دولت با  ارائه کارت شناسایی و معرفی‌نامه از روسالی ادارات اجازه ورود به محب کار و یا سکونت خود را دارند.

این مسؤول ادامه داد: افرادی که بیمار هستند و یا نوبت عمل دارند و یا افرادی که باید در دادگاه حضور پیدا کنند باید مدارک خود را ارائه دهند.

باقری با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه عمومی طبق روال سابق است، تصریح کرد: شهروندانی که قصد استفاده از وسیله نقلیه عمومی دارند هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نداد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.