با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

مهار آتش‌سوزی در جاده جواهرده رامسر/ کشیک شبانه نیروهای امدادی برای جلوگیری از حریق

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه از غروب روز گذشته در منطقه جاده جواهرده، محور آبشار آتش‌سوزی رخ داد، گفت: به‌ دلیل سخت بودن منطقه امشب نیز نیروها کشیک هستند تا کنترل‌های لازم را انجام دهند.

منتشر شده

در

حمیدرضا رحیمیان با اشاره به اینکه از غروب روز گذشته در منطقه جاده جواهرده، محور آبشار آتش‌سوزی صورت گرفت، اظهار کرد: به محض اطلاع نیروهای منابع طبیعی در منطقه حضور پیدا کرده و تا ۱۲ شب آتش‌سوزی را مهار کردند.

وی گفت: به دلیل وجود قسمت صخره‌ای در آن منطقه نیروها تا صبح در صحنه حضور داشتند تا شرایط را چک کنند و صبح با تلاش فراوان آتش را به صورت کامل مهار کردند.

رحیمیان خاطرنشان کرد: در این منطقه نزدیک به ۲ هکتار جنگل دچار آتش‌سوزی شد اما به‌دلیل سخت بودن منطقه امشب نیز نیروها کشیک هستند تا کنترل‌های لازم را انجام دهند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر به منطقه واچکلایه شهرستان رامسر نیز اشاره کرد و گفت: حدود یک هکتار از جنگل  در این منطقه دچار حریق شده که امروز با تلاش‌های نیروهای منابع طبیعی، نیروهای مردمی، هلال احمر، شهرداری و آتش‌نشانی و همچنین نیروهای بسیجی مهار شده است.

این مسؤول علت اصلی این آتش‌سوزی‌ها را عامل انسانی دانست و افزود: از مردم خواهش می‌کنیم که مسائل ایمنی و مشکلات را جدی بگیرند که به دلیل نبودن بارندگی کوچک‌ترین دلیل سبب آتش‌سوزی خواهد شد.

وی در انتها از تمام نیروهایی که در مهار این آتش‌سوزی کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.