با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ناکامی‌های سریالی و ادامه دار مهاجری در نساجی مازندران

دیدار دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم عصر امروز در ورزشگاه قائم‌شهر برگزار و در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا آژیر قرمز در اردوگاه قائمشهری‌ها به صدا در آید.

منتشر شده

در

این دیدار که زیر بارش شدید باران بر روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد و دو تیم در نیمه اول این دیدار موقعیت چندانی نداشتند تا در پایان نیمه اول دو تیم با تساوی بدون‌گل به رختکن بروند. در نیمه دوم نیز دو تیم تک موقعیت‌هایی داشتند اما تبدیل به گل نشد و در پایان نیز این دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

پیش از آغاز دیدار تیم‌های نساجی و پارس جنوبی، رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی، مجید حسین‌زادگان استاندار مازندران، یحیی یوسف‌پور فرماندار قائم‌شهر، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی، رضا درویشی رئیس هیئت فوتبال قائم‌شهر در رختکن تیم فوتبال نساجی حاضر شده و به حمایت از این تیم برای دیدار با شاگردان افاضلی پرداختند.

حدود سه هزار طرفدار تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه حضور داشته و حدود 50 هوادار از جم در ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کردند اما بارش باران در قائم‌شهر باعث شده تا زمین چمن ورزشگاه وطنی تحت تاثیر بارش‌ها قرار بگیرد. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.