با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

نفرات برتر مسابقات اسکیت جام آینده سازان مازندران در آمل معرفی شدند

مسابقات اسکیت سرعت آماتور مازندران جام آینده سازان که به میزبانی هیئت اسکیت شهرستان آمل برگزار شد، با شناخت نفرات برتر در دو بخش دختران وپسران به پایان رسید.

منتشر شده

در

در مسابقات اسکیت جام آینده سازان حدود ۲۳۰ اسکیت سوار دختر و پسر از ۱۷ شهرستان مازندران در پیست اسکیت دانشگاه شمال آمل با هم رقابت کردند که ورزشکاران ساری، فریدونکنار وآمل در هر دو بخش صاحب بیشترین پیروزی شدند.

دراین مسابقات که در ۲۰ رده سنی کمتر از ۶ تا ۱۴ سال برگزار شد و نفرات برتر هر بخش به اردوی آماده سازی تیم منتخب استان دعوت شدند.

رییس هیئت اسکیت مازندران شامگاه جمعه درحاشیه برگزاری این مسابقات با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات دراین رده استعداد یابی و پشتوانه سازی اسکیت استان برگزار شده است، گفت: پس از این مسابقات برترین های هر رده به اردو و کمپ تمرینی زیرنظر مربیان استان دعوت و به صورت حرفه آموزش های لازم را خواهند دید.

هیئت اسکیت مازندران، چهار دوره برتر در سطح کشور

حسین خیری نیا افزود: هیات اسکیت مازندران در چهاردوره متوالی به عنوان هیات برتر درمیان استانهای مختلف کشور در ارزیابی های سالانه فدراسیون اسکیت انتخاب شده که یکی از ملاک ها دراین انتخاب توجه واهتمام جدی در برگزاری مسابقات اسکیت پایه در شهرستانها بوده است.

وی ادامه داد، خوشبختانه اسکیت مازندران اکنون به یک وحدت رویه وسطح قابولی رسیده و علاقمندی خاصی درمیان خانواده ها پیدا کرده است.

رییس هیئت اسکیت مازندران حضور ورزشکاران این استان در رده های مختلف تیم های ملی اسکیت را نشان از پیشرفت وحرکت روبه جلو برنامه های پیش بینی شده این هیئت دانست ویادآورشد، یکی از اسکیت سواران استان که اهل شهرستان چالوس بوده، امسال همراه تیم ملی درمسابقات جهانی درکشور اسپانیا شرکت کرده و این نشان از تثبت حضور اسکیت بازان مازندرانی در اعزام های برون مرزی همراه تیم های ملی است.

خیری نیا به حضور بیش از ۳هزار اسکیت سوار سازماندهی شده زیر نظر هیات اسکیت درمازندران اشاره کرد وگفت، با تکمیل پیست های اسکیت درحال ساخت در شهرستانها، پیش بینی می شود که تعداد علاقمندان به این رشته نیز به صورت حرفه ای افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.