با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

هاشمی سی‌وهشتمین شهردار آمل شد

سیدحمید هاشمی با حکم وزیر کشور به عنوان سی و هشتمین شهردار آمل معرفی شده است.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ سی‌وهشتمین شهردار آمل ظهر با حضور مردم، مسؤولان استانی و شهری معرفی شد و سیدحمید هاشمی با کسب حداکثر آرای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار معرفی شده است.

امام جمعه آمل در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین ارزش‌ها است و هیچ چیزی جز خدمت به خلق دلچسب‌تر و والاتر نیست، اظهار کرد: اگر خدمت صادقانه به مردم به ایمان و عمل صالح عجیبن شود سعادت دنیا و آخرت را به ثمر می‌آورد.


حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: دین اسلام تن‌پروری را بسیار زشت می‌داند و همیشه سعی، تلاش و کار را شتایش می‌کند.

وی با اعلام اینکه باید کارنامه مسؤولان با صداقت، خدمت، عمل شایسته و پسندیده زینت داده شود، تصریح کرد: باید برای مردم کشورمان تلاش شبانه‌روزی شود.

امام جمعه آمل با قدردانی از عملکرد مثبت احمد امیرسلیمانی شهردار سابق آمل، از شهردار جدید خواست تا با عزم و اراده جدی برای پیگیری امور شهری، توسعه و آبادانی شهر گام بردارد.


* شورای شهر آمل 19 ماه است که عملکردی ندارند

این مسؤول با اعلام اینکه نباید همه کم‌کاری و قصور را به گردن  نبود اعتبارات و مسائل بودجه‌ای انداخت، یادآور شد: بسیاری عملکرد مسؤولان به خود آنها، تخصص و کارهای‌شان بازمی‌گردد.

مرتضوی با انتقاد به عملکرد شورای شهر آمل، ادامه داد: مردم این شهر از 19 ماه گذشته تاکنون از اعضای پنجمین دوره شورای شهر آمل عملکردی ندیدند هرچند لازم است اعضای شورای شهر با کنار گذاشتن اختلافات، بهانه‌ها، کارشکنی‌ها و عدم وحدت به مردم و توسعه شهری بیاندیشند.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل نیز در این مراسم اظهار کرد: اتحاد و همدلی مسؤولان یک شهر باعث پیشرفت، ترقی و آبادانی می‌شود.

وی با اشاره به بازداشت 6 عضو شورای شهر و شهردار یکی از شهرهای کشور، افزود: مسئله مالی در فعالیت مسؤولان بسیار مهم است تا دست در جیب مردم برده نشود، البته باید مقابل تخلفات مالی محکم استادگی کرد و برخورد جدی داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان فشارهای شکننده تحریم و مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: در شهرستان آمل 18 پروژه ملی با اعتبارات دولتی در حال اجرا است تا در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری آنها باشیم.

این مسؤول با اعلام گرانی بنزین و نگرانی شدید مردم و برخی مسؤولان، بیان کرد: در دولتی که ادعای تدبیر دارد نباید یک‌شبه شاهد افزایش 300 درصدی قیمت بنزین بود هر چند این مهم در کشور تبعات فراوانی همانند کشته و زخمی شدن مردم، تخریب اموال دولتی و اموال مردمی، اعتراض و هرج و مرج داشته است.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه افزایش ناچیز قیمت بنزین بر قیمت همه اقلام تأثیر دارد و این افزایش قیمت‌ها زنجیروار به هم متصل هستند، متذکر شد: نمی‌توان گفت افزایش قیمت بنزین بر قیمت دیگر اقلام تأثیر ندارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع زباله در آمل، بیان کرد: زمین عمارت برای تخلیه زباله 40 سال قبل مسئله سد هراز وجود داشت و سد بعد از منطقه عمارت ایجاد شد.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه در زمینه مکان جدید تخلیه زباله با سازمان اوقاف و امور خیریه به توافق رسیدیم، ادامه داد: مبلغ یک میلیارد تومان به صورت نقد به حساب شهرداری آمل واریز شد تا در اختیار اداره اوقاف آمل قرار گیرد.

وی با اشاره به پیگیری لازم برای به نتیجه رسیدن موضوع زباله در این شهرستان، بیان کرد: برای تأمین قیر مورد نیاز آسفالت خیابان، کوچه و معابر شهری آمادگی برای دریافت آن وجود دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به عدم حمایت نمایندگان شمالی مجلس برای پیشرفت عملیات اجرایی سد هراز، یادآور شد: سد هراز یک سد مخزنی بسیار مهم است که 600 میلیون متر مکعب آورده برای شرب و آب زراعی شمال کشور دارد.

این مسؤول با اعلام پیشرفت عملیات عمرانی سد هراز، تصریح کرد: هم‌اکنون این عملیات در مرحله دیوارکشی قرار دارد.

یوسفیان‌ملا با اشاره به همت شهردار و شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف شهری، گفت: در تعریض خیابان امام رضا(ع) باید اقدامات بیشتری انجام شود زیرا مردم خدمات مدیران را می‌بینند، درک می‌کنند و به آن نمره می‌دهند.

 سیدحمید هاشمی با حکم وزیر کشور بعد از احمد امیرسلیمانی به عنوان سی‌وهشتمین شهردار آمل معرفی شد البته این انتخاب با فراز و نشیب‌های اختلافات بین اعضای 9 نفره شورای شهر همراه بود تا بالاخره شهردار جدید آمل اواخر شهریور به استانداری مازندران و وزارت کشور معرفی شود.

هاشمی تاکنون مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری و معاون فنی شهرداری منطقه ۳ مرکز استان بوده است.

با استعفای احمد امیرسلیمانی در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه امسال از مسند شهرداری و موافقت اعضای شورا با این استعفا، علی محمد مقدس در یک دوره و دوست محمد کوهستانی طی دو دوره سرپرست شهرداری آمل منصوب شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.