با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

واحدهای تولیدی تعطیل شده مازندران احیا شوند

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه واحدهای تولیدی با مشکلات جدی روبرو هستند، گفت: باید واحدهای تولیدی تعطیل شده احیا شوند.

منتشر شده

در

حجت الاسلام محمدصادق اکبری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: با وجود تمامی مشکلات، تصمیم‌گیری درستی باید در جهت حل موانع اتخاذ شود تا هیچ واحد تولیدی به تعطیلی کشیده نشود.

وی اشتغال و تولید را امر حیاتی و مهم کشور دانست وگفت: در حال حاضر واحدهای تولیدی با مشکلات جدی مواجه هستند اما سیاست دستگاه قضائی حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی آن است و در این جلسات تک تک مشکلات واحدهای تولیدی بررسی شده و دستورات لازم صادر و مصوباتی برای حل مشکلات آن‌ها تعیین می‌شود تا واحدهای تولیدی تعطیل شده احیا وبه چرخه تولید برگردند.

عالی‌ترین مقام قضائی استان با اشاره به شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه همواره بر احیا و حمایت از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل تاکید داشته‌اند، دادگستری استان نیز در عمل به منویات ایشان، حمایت از تولید و رفع موانع آن را از مهم‌ترین برنامه‌های خود قرار داده است و در این مسیر ضروری است همه با تمام ظرفیت خود برای تحقق آن بسیج شده و فعالانه وارد میدان شوند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران بااشاره به احیا و یا جلوگیری از تعطیلی چندین واحد تولیدی در استان ادامه داد: در جلسه امروز نیز مشکلات شش واحد تولیدی بررسی شد و تلاش مااین است تا با تصمیم درست و حمایت به موقع این واحدها را سر پا نگهداریم و یا از تعطیلی نجات دهیم و یا اینکه اگر قرار است اخلالی در کار آنها ایجاد شود، با راهکارهای مختلف مانع از این اخلال شویم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.