با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

وصل شدن اینترنت خانگی مازندران

مدیرمخابرات منطقه مازندران از وصل شدن اینترنت مشترکان تلفن خانگی، صنعتی و تجاری این استان خبر داد و گفت: از بامداد امروز یکشنبه مشترکان برای استفاده از اینترنت از طریق تلفن‌های ثابت خود با مشکل مواجه نیستند.

منتشر شده

در

رسول علی اصغرپور افزود: سطح دسترسی به خدمات اینترنت ثابت در استان مازندران شامل همه سایتهای فعال در شبکه وب و پیام‌رسان ها امروز به صورت هم زمان وصل شده است.

وی تعداد مشترکان تلفن ثابت در مازندران را یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک عنوان کرد و ادامه داد: این مشترکان شامل واحدهای خانگی ، صنعتی و تجاری است که از این خطوط تلفن استفاده می کنند.

مسولان طی روزهای گذشته قطع اینترنت را به دلیل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین اعلام کردند که پس از رفع مشکلات دوباره برقرار خواهد شد.

براساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی و زیرمجموعه مرتبط، روز گذشته در ۱۰ استان کشور که ناآرامی وجود نداشت یا کم بود؛ اینترنت وصل شد .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران نیز گفت : از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در این استان ۲۸۷ هزار مشترک ، کاربر اینترنت هستند.

یدالله طهماسبی افزود : با توجه به توسعه خدمات اینترنتی و امکان استفاده از تلفن همراه ، برای این منظور تعداد مشترکان اینترنت تلفن ثابت به نسبت گذشته کاهش یافته است اما مجموعه های اداری ، صنعتی و تجاری تغذیه کنندگان اصلی این نوع اینترنت هستند .

وی تعداد مشترکان اینترنت تلفن همراه در مازندران را ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک عنوان کرد و گفت : بخشی از اشتغال های استان را کسب  و کارهای اینترنتی تشکیل می دهند .

مدیر کل ارتباطات مازندران ادامه داد : حدود ۲۰ هزار نفر از مردم استان در این زمینه فعالیت می کنند که اختلال اینترنت بر روی کسب و کار آنها تاثیرگذاشته است .

وی در خصوص زمان رفع مشکل اینترنت تلفن همراه در مازندران را منوط به تصمیم مسئولان کشوری عنوان کرد .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.