با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ویزیت بیش از 28 هزار بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از مراجعه بیش از ۲۸ هزار بیمارمشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون به مراکز درمانی و کلینیک‌های بابل خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۵۲۰ بیمار کرونایی هم از بیمارستان‌های بابل ترخیص شده‌اند.

منتشر شده

در

سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل امروز حاشیه جلسه ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی بابل از بستری شدن ۱۴۳ کودک مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل خبر داد و گفت: ۱۲۵ کودک با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

وی افزود: تعداد افرادی که در مراکز درمانی بابل به عنوان مبتلایان مشکوک به کرونا بستری هستند به ۳۰۳ بیمار رسیده است که نسبت به ۸۰ روز گذشته که تعداد ۶۰ بیمار بستری داشتیم، بسیار نگران کننده است.

جلالی اعلام کرد: تعداد ۱۴۳ کودک با علائم مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون در بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا بستری شدند که ۱۲۵ کودک با حال عمومی خوب ترخیص شدند و هم اکنون ۱۸ بیمار بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ابزار کرد: در حال حاضر تعداد ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های آی‌ سی یو بستری هستند، بیمارستان‌های آیت‌الله روحانی، یحیی‌نژاد، بهشتى و کودکان امیرکلا مشغول ارائه خدمت به بیماران کرونایی هستند و فعلا بیش از ۴۰ درصد تخت‌های بابل به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص دارد که ممکن است افزایش یابد.

این مسؤول از مراجعه بیش از ۲۸ هزار بیمارمشکوک به کرونا از ابتدای اسفند تاکنون به مراکز درمانی و کلینیک‌های بابل خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۵۲۰ بیمار کرونایی هم از بیمارستان‌های بابل ترخیص شده‌اند.

وی یادآور شد: بیمارستان‌های بابل در آمادگی کامل به سر می‌برند اما اگر تعداد بیمارانی که نیاز به بستری دارند به شدت زیاد شود، توان کادر درمان بیمارستان‌ها کاهش میابد، البته روزهای سختی بر همکاران ما گذشت، آمار فزاینده بیماران بستری در شهرستان بابل زحمت کادر درمان را افزایش می‌دهد.
 
جلالی اضافه کرد: در حال حاضر تعدادی از کادر درمانی بابل در روند خدمت‌رسانی به بیماران، گرفتار ویروس کرونا شدند و در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی با جدیت ادامه دارد و کادر درمانی با تمام وجود در حال جان‌فشانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان اذعان داشت: از مردم تقاضا می‌کنم که کرونا و استفاده از ماسک و سایر توصیه‌هاى بهداشتى را جدی بگیرند، ماسک می‌تواند همراه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بیش از ۹۰ درصد در پیشگیری از بیماری مؤثر باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.