با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پرده برداری از سینما مردم آمل با فیلم « نبرد خلیج فارس۲ »

سینما مردم آمل با اکران انیمیشن نبرد خلیج فارس منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار افتتاح شد.

منتشر شده

در

آیین رونمایی واکران سینما مردم شهرستان آمل دوشنبه شب با حضور پرشور شهروندان در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت  آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد.

این سینما به عنوان نخستین سینما مردمی درسطح مازندران واستانهای شمالی کشور درمرکزفرهنگی وقرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل راه اندازی شده است.

با هماهنگی های انجام شده با دبیرخانه جشنواره مردمی عمار، همه فیلم های منتخب این جشنواره در قالب فیلم های سینمایی و انیمیشن که ساختار انقلابی وارزشی ومتناسب با همه رده های سنی است، به صورت منظم وهفتگی تا پایان سال اکران خواهد شد و رویکرد اکران فیلم های جشنواره مردمی عمار در سینما مردم شهرستان، فرهنگ سازی وحمایت از تولید آثار فاخر فرهنگی وهنری در حوزه تولیدات انقلابی و ارزشی کشور است که با اکران عمومی شهروندان به اهداف پیش بینی شده نزدیک شد.

متولید محتوایی وپخش آثار منتخب جشنواره مردمی فیلم عمار در سال های گذشته به خوبی توانسته دراین حوزه هم پوشانی هماهنگی داشته وبه نوعی مخاطبان خاص را نیز اقنا کرده است.

جشنواره مردمی فیلم عمار که تاکنون ۹ دوره از آن در کشور در بخش های مختلف مستند و داستانی ، انیمیشن ، فیلم کوتاه، سینمایی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. رویکرد اصلی این جشنواره مردمی، تولیدات آثار درمقابله با جنگ نرم و جبهه فرهنگی، بیداری اسلامی، اربعین، ملت قهرمان، جنگ اقتصادی، مدافعان حرم و نقد درون گفتمانی و تاریخ سیاسی است.

درشهرستان حدود ۴۰۰ هزارنفری آمل یک سینما بهمن با دو سالن شماره یک و دو فعال است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.