با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پرونده سرباز و بازپرس بابلی در کمیته ویژه حقوق شهروندی بررسی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کمیته ویژه هیئت نظارت بر حقوق شهروندی استان مأمور رسیدگی و بررسی موضوعات مطرح شده در مورد سرباز و بازپرس مازندرانی شد.

منتشر شده

در

حجت الاسلام محمدصادق اکبری در پایان جلسه حقوق شهروندی دادگستری بر لزوم اهتمام تمامی قضات و کارکنان دستگاه قضائی بر حفظ کرامت انسانی و شأن افراد به خصوص جوانان زحمت کشی که در کسوت مقدس سربازی در حال خدمت بی چشم¬داشت به کشور و مردم هستند تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نکته مهم که حفظ کرامت قضات، کارکنان و همه مراجعه کنندگان و متهمان جزو وظایف دستگاه قضائی است که شامل قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان می‌شود، اظهار کرد: کرامت در دادگستری باید نهادینه شود، این کرامت باید نسبت به وکیل، مراجعین، سربازان عزیز، متهمان، و خانواده‌های آنها در همه سطوح رعایت شود.

به گزارش مهر، با دستور رئیس کل دادگستری مازندران، هیئت نظارت بر حقوق شهروندی با حضور رئیس کل دادگستری و مسئول بازرسی نیروی انتظامی استان تشکیل شد و با تشکیل جلسه سه ساعته پس از استماع شکایت سرباز وظیفه که به اتفاق پدرش در جلسه حاضر شده بود و بررسی اوضاع و احوال به اظهارات مطلعین و استماع توضیحات قاضی با عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضائی از سرباز وظیفه نهایتاً نامبرده از شکایت خویش صرفنظر و اعلام گذشت کرده است و مراتب توسط هیأت نظارت بر حقوق شهروندی و مقامات ذیربط صورت جلسه شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.