با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

پوستر نمایش “من لیلا هستم” در محمودآباد رونمایی شد

منتشر شده

در

محمدی رئیس ارشاد محموداباد در نشست خبری و مراسم آیین رونمایی از پوستر نمایش من لیلا هستم با اشاره به فداکاری های که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: این ایثار و فداکاری ها در خاطره مانده است و این قبیل کارهای ارزشی باعث ماندگاری و انتقال به نسل های بعدی می شود.
وی تصریح کرد: خون شهدا همیشه حامی و همراه ماست، باید این قبیل کارهها مورد حمایت قرار گیرد.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد هنر را در فرهنگ سازی جامعه تاثیرگذار خواند و اذعان کرد: هنر نمایشی فقط یک سرگرمی نیست، بلکه شاه کلیدی دارد که میتوان آن را درک کرد.
امیر امیرنیا نویسنده و کارگردان من لیلا هستم در ادامه خاطرنسان کرد: نمایش فریاد زیر آب در هر شهرستان قرار است با اسم خاص خود در دو پارت برگزار شود.
وی ادامه داد: در پارت اول موضوع جبهه و شهید شدن ۱۷۵ شهید غواص در کربلای ۴ است، که دست بسته به شهادت رسیدند در پارت دوم جریان تفحوص شهدا را داریم.
امیرنیا با تاکید بر اینکه واژه های ارشمندی مانند شهادت و ایثار باید حفظ و زنده نگهداشته شود، اظهار کرد: حمایت از کارهای ارزشی هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است که متاسفانه حمایتی نمی کنند.

وی حضور جوانان در مدافعان حرم را نشان از همزیستی نسل امروز با ادبیات شهادت و ایثار دانست و اظهار کرد: امروز شاید برخی فکر کنند، این نسل با واژه های مانند، شهادت و ایثار بیگانه است؛ اما اینطور نیست، سوالاتی برای نسل جدید پیش می اید که انان که شهید شدند خیلی افراد خاصی بودند در صورتی که از همین جامعه و افراد عادی بودند، امروز هم افراد زیادی هستند که مسیر شهادت را طی می کنند.

الیاس حقیقی، دستیار کارگردان در ادامه عنوان کرد: این نمایش چهارشنبه تا جمعه به روی صحنه خواهد رفت و ده شب در آمل اجرا خواهد داشت، در شهرستان نور و فریدنکنار و همچنین دیگر شهرستان های استان در صورت استقبال نیز به روی صحنه خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: نمایش من لیلا هستم به نویسنده و کارگردان امیرنیا، با ۷ بازیگر و منشی صحنه غزاله شعبانی سرخنی کاری از گروه نمایش تالیکاک است.
شقایق قائی پور، جمال خرمی، الیاس حقیقی، عباس بیژنی، حافظ حسینی، امیرحسین بابازاده، حسین اهنزی، سعید علیجانپور از بازیگران این نمایش هستند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.