با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

پیدا شدن جسد پدر غرق شده دررودخانه هراز/ جستجو برای یافتن دختر ادامه دارد

پدر و دختر اراکی که روز یکشنبه ۱۰ تیرماه در رودخانه هراز مفقود شده بودند، با کمک امدادگران هلال احمر مازندران پس از چهار روز جسد پدر پیدا شد.

منتشر شده

در

غلامعلی فخاری اشرفی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت: عملیات جست وجو اجساد پدر و دختر اراکی که در جاده هراز به داخل رودخانهسقوط کردند بصورت مستمر ادامه دارد و نجاتگران هلال احمر ساعتی پیش موفق شدند جسد پدر را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه جستجو برای یافتن دیگر مفقودی این حادثه یعنی دختر همچنان ادامه دارد افزود: شامگاه روز یکشنبه حدود ساعت ۱۷ در منطقه استراباکو و قلابن جاده هراز دختر سه ساله به داخل رودخانه سقوط کرده و گزارش حادثه از طرق تماس تلفنی با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به امدادگران اطلاع داده شد.

فخاری در تشریح ماهیت حادثه گفت: کودک سه ساله اراکی در حوالی تونل وانا به داخل رودخانه سقوط داشته که پدر این کودک نیز برای نجات جان فرزندش دل به آب زد، ولی متأسفانه هر دو فرد در آب غرق شده و مفقود شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به حضور امدادگران جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از اعلام خبر سقوط، افزود: عوامل امدادی شامل چهار تیم از پایگاه‌ های امداد و نجات کهرود، رینه، گزنک و پلور به منطقه اعزام شدند و همچنان در جست وجو‌ی جسد دخترمفقود شده در رودخانه هراز هستند.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.