با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کارخانه نساجی احیا می شود/ سفره مردم نباید به دلار بند شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بخشی هایی از صنعت و کارخانه نساجی مازندران تعطیل و نیمه جان است، تغییر و تحول در مدیریت را لازم دانست.

منتشر شده

در

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در برنامه انتخاباتی شبکه طبرستان با بیان اینکه مردم مازندران سخت کوش و مهمان نواز هستند، افزود: مردم مازندران همواره نسبت به شهدا قدردان هستند.

وی با ادای احترام به خانواده ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، جانبازان و ایثارگران، کشاورزان و غیره اظهار داشت: لغو و حذف دیرکرد تسهیلات کشاورزان که به دلیل حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله دچار خسارت شدند، باید زودتر در دستور قرار می‌گرفت.

وی بابیان اینکه تولید کشاورزی مازندران سبب رونق استان می‌شود، گفت: مازندران استانی سرسبز و سرزمین حاصلخیزی است و به رغم داشتن نیروی انسانی کارآمد، اقتصاد جنگل و دریا، صنایع پیشران و غیره دارای فقر و محرومیت است.

رئیسی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای، صنایع تبدیلی و جانبی برای رونق بخشی کشاورزی استان مورد نیاز است و با وجود استان مازندران واردات مرکبات و کالا معنایی ندارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: برنج کشور در گیلان و مازندران تولید می‌شود و مازندران به عنوان استان تولیدکننده جدی است که رتبه‌های برتر را در کشور دارد از این‌رو وجود بیکاران و افراد تحت پوشش پذیرفته نیست.

وی با اظهار اینکه مازندران استان فعال کشاورزی و تولید است، به بازدید از نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: برخی از بخش‌های این صنعت تعطیل و نیمه جان است و بخشی از نیز به شکلی مقدماتی کارش را شروع کرد.

تصمیمات لحظه‌ای بازار را دچار تکانه می‌کند

حجت الاسلام رئیسی تغییر و تحول را در کشور و مازندران لازم و ضروری دانست و گفت: معیشت، کسب و کار، وضعیت بازارها نیازمند تغییر است زیرا تصمیمات لحظه‌ای بازار را دچار تکانه می‌کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سفره مردم نباید به دلار و دانه‌های روغنی بند، شود، گفت: ۶۰۰ هزار هکتار از مزارع استان‌های شمالی را می‌توان به کشت دانه‌های روغنی اختصاص داد.

وی با اظهار اینکه راه را برای استقلال و خودکفایی نهاده‌های دامی باز کرد، گفت: فقر در استان سرسبزی مثل مازندران معنی ندارد و با امکان و مدیریت درست می‌توان مسائل را کرد.

وی با بیان اینکه در کشور مدیریت آب داریم نه کمبود آب یادآور شد: باید الگوی کشت را ترویج دهیم تا با کمترین مصرف منابع آبی، بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: احساس مردم این است که امروز صداقت وجود ندارد و بهترین روش برای تعامل با همگان صداقت در گرفتار و کردار است.

سالانه یک میلیون شغل و مسکن نیاز داریم

وی ازدواج، اشتغال و مسکن را نیاز اساسی بیان کرد و گفت: اگر در کشور سالانه یک میلیون شغل ایجاد نشود عقب خواهیم بود و باید سالانه یک میلیون مسکن ایجاد شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مشهد مقدس ۳۵ هزار هکتار زمین تهیه و نسبت به ایجاد مسکن و شهرزائر اقدام کردیم که فاز اول آن در سال اول افتتاح شد.

حجت الاسلام رئیسی با عنوان اینکه زباله هنوز در مازندران رنج دهنده است، گفت: دستگاه‌های زباله سوز هنوز فعال نشده است و باید ببینیم این مسئله ساده و اولیه چرا حل نمی‌شود.

وی اتکال به خدا، همت مردم و دولت خدمتگزار می‌توان گره‌ها را گشود و با اراده و حضور در انتخابات می‌توان کارها را به مقصود رساند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.