با ما همراه باشید

سیاست

کار دشمن موج‌سواری از هر حادثه علیه ایران اسلامی است

منتشر شده

در

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به لزوم عملیاتی شدن جهاد تبیین در بین مردم، نسل جوان و نوجوان برای آگاهی‌بخشی، گفت: دشمن کارش موج‌سواری است و همیشه از فضای موجود علیه انقلاب استفاده می‌‎کند.

عابدین داغمه‌چی امشب در نشست بصیرتی بسیج جامعه پزشکی و سلامت این شهرستان، اظهار کرد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حوادث و اتفاقات فراوانی مواجه شده و از آنها با موفقیت خارج شد تا هم‌اکنون به درخت تنومند و پرثمر تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای نخست پیروزی انقلاب اتفاقات زیادی همانند ترورهای سنگین و توطئه توسط دشمنان داخلی و خارجی ایجاد شد تا در نهایت به جنگ تحمیلی منجر شد، افزود: در جنگ هشت ساله تحمیلی کشورمان با دست خالی و اراده‌ای مستحکم با بیش از ۵۳ کشور دنیا مبارزه کرد که همه حامی تمام عیار صدام و رژیم بعثی بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی صدام را از همه لحاظ مالی، اقتصادی و نظامی کاملا حمایت می‌کرد و حتی صدام به پشتوانه قوی آمریکا در مثاحبه خود اعلام کرد که به زودی صبحانه کاری خود را در ایران انجام می‌دهد، تصریح کرد: این فرد با طرح و برنامه‌های مدون دست به چنین ادعا زد که آرزوی دیرینه خود را به گور برد.

وی با اشاره به اینکه تمام سیستم‌های نظامی و جنگی در جنگ تحمیلی در دستان و اختیار کامل رژیم بعث بود، ادامه داد: در حالی که ایران حتی در زمینه تهیه سیم خاردار مشکل داشت و از انواع سلاح منع شد.

داغمه‌چی با بیان اینکه کشورمان در مبارزه با صدام دست خالی و اداره قوی داشت، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۳۰ هزار شهید در کشورمان تقدیم انقلاب شد هرچند استکبار جهانی از آن روز نیز بیکار ننشسته و هر روز با شگرد و برنامه جدید وارد میدان مبارزه با انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به حادثه کوی دانشگاه دانشگاه و جنگ نرم نوین در اواخر دهه ۱۳۷۰ علیه کشورمان، یادآور شد: مردم کشورمان همیشه با بصیرت و بینش کامل وارد میدان شدند و در حادثه کوی دانشگاه که طرح‌ریزی آن از ۱۰ سال قبل این اتفاق انجام شد دست به نابودی فتنه و فتنه‌گران زدند.

داغمه‌چی با اعلام اینکه در فتنه ۱۳۸۸ نیز با حربه تقلب استکبار در ایران کارشکنی کرده و یکی از نامزدهای انتخابی قبل پایان رأی‌گیری پیروزی خود را با قاطعیت اعلام کرد، یادآور شد: در فتنه ۸۸ کشورمان با فتنه‌گری متحمل هزینه‌های بسیار زیاد و آسیب‌های فراوان به اموال عمومی و بیت‌المال شد تا مردم بار دیگر صحبت‌های ولی‌فقیه را سرلوحه قرار دهند و با گوش سپردن به فرمایشات ولی‌امر مسلمین حماسه ۹ دی را خلق کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گوناگون آمریکایی و استکباری علیه ایران در اتاق‌های فکر اجانب، بیان کرد: بعد این حادثه انواع تحریم و فشارهای کمرشکن اقتصاد و مسئله بنزین مطرح شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه امروزه در آشوب جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و اسرائیل دست به دست هم دادند و در فتنه‌ای دیگر دست به آشوب زدند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها لازم است خیلی مراقب فرزندان خود باشند زیرا شبکه‎های معاند با استفاده از فضای مجازی دست به تحریک احساسات آنها می‎زنند تا به خیابان‎ها بیایند. وی با بیان اینکه طی سال‎های گذشته آشوب‌گران در گام نخست دست به اعتراض زده و سپس اعتراض‎ها منجر به اغتشاش شد، افزود: ولی امروزه در دور جدید فتنه‎های دشمن به سرعت دست به اغتشاش و تخریب زده شد.

وی با بیان اینکه پس از همه‌گیری و اپیدمی کرونا ویروس مدارس حدود دو سال تعطیل شده و آموزش‌ها مجازی دنیال شد تا فرزندان این کشور در دوره جدید و نو آموزشی درگیر فضای مجازی شوند، اظهار کرد: پس از درس خواندن و آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی ممکن است ورود دانش‌آموزان به فضای مجازی از سر کنجکاوی و ناخودآگاه انجام می‌شد در حالی که دشمنان برای هر ثانیه ورود فرزندان و دانش‌آموزان به فضای مجازی برنامه مدون داشتند.

داغمه‌چی با اعلام اینکه امروزه فرزندان‌مان بیشتر از ما با کاربرد و کارکرد موبایل و فضای مجازی آشنا هستند، ادامه داد: باید بیشتر در زمان آموزش مجازی به سمت و سوی مثبت هدایت می‌شد ولی اجانب با درگیر شدن فرزندان‌مان در فضای مجازی نقشه شوم به راه انداختند.

وی با تأکید بر اینکه در اغتشاشات اخیر مردم، نسل جوان و نوجوان کشورمان با درایت، بصیرت و آگاهی وارد میدان شدند، خاطرنشان کرد: دشمن کارش موج‌سواری است و همیشه از فضای موجود استفاده می‌کنند هرچند این فضا می‌تواند در داخل کشورمان اعتراض، تجمع، تخریب یا آشوب باشد پس لازم است فضای اطراف خود را به درستی بشناسیم و نسبت به آن شناخت و آگاهی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به لزوم تبیین نقشه‌های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان، بیان کرد: مردم شهر و کشورشان را دوست دارند هرچند باید بدانیم روزگاری در این کشور هیچ چیزی نداشتیم و امروزه به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از چیزها برای‌مان فراهم است.

وی با بیان اینکه باید برای نسل جوان روزگار سخت قبل انقلاب تشریح و تبیین شود که انقلاب اسلامی چگونه به وجود آمد و امروزه در کجای مسیر، راه می‌پیماید، گفت: امنیت و سلامت دو مقوله مهم جامعه است که پیامبر اسلام بسیار به آن تأکید داشتند و در زندگی فردی و اجتماعی‌مان اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: زمانی که دو نعمت بزرگ امنیت و سلامت در جامعه دچار چالش و مشکل شود به ارزش والای آن پی می‌بریم.

داغمه‌چی با اشاره به نقش جهاد تبیین در بین مردم برای آگاهی‌بخشی به جامعه، گفت: باید این روزها بیشتر از گذشته خانواده‌ها مراقب و مواظب فرزندان خود باشند و چگونگی استفاده آنها از فضای مجازی را بدانند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.