با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کاله مازندران به مصاف تیم والیبال شهرداری ورامین می‌رود

تیم والیبال کاله مازندران از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم والیبال شهرداری ورامین می‌رود.

منتشر شده

در

لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روزهای پایانی خود در دور گروهی را طی می‌کند و در هفته بیست و ششم این مسابقات 6 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

شاگردان جوان و آینده‌دار بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران که تنها نماینده این استان شمالی کشور محسوب می‌شود در نیم فصل دوم رقابت چشمگیری با حریفان دارد و دست به پیروزی‌هایی می‌زند که بسیار سخت به چشم می‌آید.

شاگردان باتجربه رحمان محمدی راد که قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را یدک می‌کشند با حمایت هواداران پرشور ورامینی سعی دارند تا در خانه به حداکثر نتیجه برسند و وضعیت خود در بالای جدول لیگ برتر را قوت ببخشند.

در این دیدار سخت و حساس کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی امر قضاوت را عهده‌دار هستند و ناظر داوری بر عهده محمود کشفی از پیشکسوتان والیبال ایران و ناظر سازمان لیگ احمد بندری خواهد بود.

کاله مازندران پس از پیروزی شیرین دو امتیازی خارج خانه مقابل خاتم اردکان تیم پرمهره لیگ برتر از وضعیت روحی خوبی برخوردار است و پس از پیروزی سه بر دو مقابل اردکانی‌ها برای پیروزی در ورامین به میدان می‌رود./ خبرنگار: قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.