با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کاله مازندران در دیدار مقابل شهداب مستحق پیروزی بود

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: کاله مازندران مستحق پیروزی بود و بازی خوبی به نمایش گذاشت هر چند بازیکنانم تمام توان خود را به کار بستند.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ عباس‌علی میرحسینی پس از شکست تیم والیبال شهداب یزد در نخستین دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال مقابل کاله مازندران اظهار کرد: دو تیم در اولین بازی لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند و بازی مطلوبی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه کاله باشگاه بسیار منظم و منسجم است که از کادر فنی خوبی بهره می‌گیرد، افزود: کاله از کادر بسیار خوب بهره می‌گیرد، بازیکنانی در اختیار دارد که از پایه والیبال را به خوبی یاد گرفتند و از تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به این تیم آمدند.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با اشاره به اینکه به نظرم بازی زیبا و قشنگی دو تیم داشتند، تصریح کرد: نخستین بازی لیگ زیبا برگزار شد و دو تیم شناخت کافی نسبت به هم نداشتند البته اشتباهاتی داشتیم و در بازی نخست طبیعی است که بازیکنان دچار اشتباهاتی شوند.

این مربی بیان کرد: بازیکنان ما تلاش خوبی داشتند و با جنگندگی لازم کار را پیش بردند، هرچند اشتباهاتی داشتیم ولی برد حق کاله بود زیرا علاوه بر کادرفنی و بازیکنان توانمند از تماشاگران پرشور بهره می‌برند که حامی تیم هستند.

میرحسینی با بیان اینکه با اشاره به اینکه شهداب تمرینات خوبی دارد و از دو ماه قبل تمرینات منسجم را آغاز کرده است، ادامه داد: در بازی مقابل کاله حدس می‌زدیم که بازی بسیار خوبی را شاهد باشیم البته برای برد به آمل آمدیم و می‌دانستیم کاله تیم دست و پا بسته نیست، در والیبال ایران کاله اسم و رسم خوبی دارد و همیشه از مدعیان محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، هرچه در توان داشتند به مرحله اجرا درآوردند و بازی مطلوبی رقم زدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.