با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کسی منکر وجود مشکلات در جامعه نیست/ مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل گفت: کسی منکر وجود مشکلات در جامعه نیست و مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند.

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / محمد کریمی در نشست با اصحاب رسانه و خبر در رابطه با تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: در این نشست با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار و قدرت نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اصل انتخابات و برگزاری پر شور آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کریمی افزود: یکی از رسالت‌های رسانه این است که مردم را تشویق به حضور در صحنه کند.

وی با بیان اینکه هر سخن، رفتار و پیامی که باعث تضعیف نظام و انقلاب اسلامی می‌شود در شرع و قانون تخلف است، تصریح کرد: در بیانات امام امت به روشنی واضح است که اصل نظام از اوجب واجبات است پس باید همه برای حفظ اصل نظام تلاش‌ها را به کار بگیریم.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل با اعلام اینکه کسی منکر وجود مشکلات در جامعه نیست و مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند، یادآور شد: باید در شرایط کنونی که همه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران دست به دست هم داده است وحدت خود را حفظ کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه رسانه‌ها هم نباید حرف، سخن و رفتاری از خود بروز دهند که باعث دلسرد، ناامیدی و یأس مردم شود، ادامه داد: معیارهایی در انتخابات وجود دارد و مردم باید براساس آن معیارها دست به انتخاب اصلح بزنند.

کریمی با اعلام اینکه کاندیداهای نمایندگی مجلس و هوادران آنها نباید دست به تخریب رقبا بزنند و فقط تبلیغ خود را در نظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: در بیانات رهبر انقلاب اسلامی هم معیار برای انتخاب اصلح به روشنی توضیح داده شد و می‌توان از بیانات معظم‌له بهره کافی برد.

وی با اشاره به پرهیز از تخریب انتخاباتی، بیان کرد: نقد کردن و انتقاد از کاندیداها هم باید در راستای قوانین و مقررات باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل با بیان اینکه لازم است خبرنگاران قوانین مطبوعات و جرایم رایانه‌ای را مطالعه کنند، خاطرنشان کرد: تقوای رسانه‌ای بسیار می‌تواند در رعایت اخلاق و قانون‌مندی مهم باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌ها و نهادها وظیفه رصد اوضاع در زمان انتخابات را دارند، بیان کرد: ما دنبال مچ‌گیری از افراد نیستیم و با تذکر، پیشگیری لازم انجام می‌شود، در بحث رسانه انتظار می‌رود تا از خط قرمزها عبور نشود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.