با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف بیش از 16 تن چوب جنگلی قاچاق در آمل، کلاردشت و بابلسر

بیش از 16 تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان‌های کلاردشت، آمل و بابلسر کشف شد.

منتشر شده

در

نعمت‌الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 10 تن انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق در بازرسی از کارخانه‌های چوب‌بری در این شهرستان خبر داد. 

وی افزود: در راستای دستور قضائی مبنی بر اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و بازدید از کارخانه‌های چوب‌بری سطح حوزه استحفاظی، عوامل گشت این شهرستان در معیت عوامل منابع طبیعی به چوب‌بری‌ها چند نقطه از شهرستان سرکشی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل بیان کرد: طی گشت‌زنی‌های تلفیقی ماموران موفق شدند، مقدار 10 تن انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق ( توسکا-افرا- ممرز) را در کارخانه چوب‌بری کشف کنند.

آزادی خاطرنشان کرد: در این راستا متهم به قاچاق چوب دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی در پایان با بیان اینکه طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسلهای قبل بوده و به ما رسیده و ما نیز باید آن را به نسل آتی تحویل دهیم و برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسؤولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎‌ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد و شهروندان با مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

*کشف 5 تن و نیم چوب قاچاق در کلاردشت 

قاسم عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف 5 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند و خودروی موردنظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند، ضمن تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

*کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در بابلسر 

حسین اسدی، فرمانده انتظامی بابلسر از کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی بخش بهنمیر این فرماندهی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی 2 نفر را که در حال قطع درختان جنگلی بودند، مشاهده و در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری آنان شدند و خودروی موردنظر نیز توقیف و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.