با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف میلیاردی کالای قاچاق در محور مواصلاتی آمل

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی مازندران از کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در طرح ضربتی پلیس آگاهی استان در راستای کنترل محور مواصلاتی شهرستان آمل خبر داد.

منتشر شده

در

سیدمحمد قربان‌نژاد، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال رونق تولید با هدف مقابله با قاچاق کالا و ارز که تهدیدی جدی برای واحدهای تولیدی و افزایش نرخ بیکاری جوانان را در جامعه در پی دارد، طرح ویژه کنترل محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور مواصلاتی آمل به مدت 24 ساعت در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی و فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان با کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان آمل که با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های برون سازمانی و با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد، نسبت به کنترل و بازدید از خودروهای حامل کالا از جمله کامیون و سواری اقدام شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد: در این عملیات پلیسی، مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل 10 هزار و 500 عدد انواع مواد غذایی، 6 هزار عدد انواع نوشیدنی، 4 هزار و 430 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 14 راس احشام گوسفند غیر مجاز، 2 تن چوب جنگلی قاچاق، کشف شد.

قربان‌نژاد ارزش ریالی این کشفیات را براساس نظر کارشناسان یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط چهار متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.