با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف کلاهبرداری میلیاردی در آمل

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد.

منتشر شده

در

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران طی گفت‌وگویی از کشف کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: در ارجاع چندین مورد پرونده قضایی و دریافت شکایت از سوی شهروندان آملی مبنی بر کلاهبرداری از آنان هنگام فروش کالا از طریق سایت‌های شیپور و دیوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه یک باند چهار نفره از اعضای یک خانواده که اقدام به کلاهبرداری از مردم و فروشگاه‌های بزرگ در شهرستان آمل و شهرستان‌های همجوار می‌کردند را شناسایی کردند.

میرزایی اضافه کرد: متهمان که از طریق سایت‌های شیپور و دیوار طعمه‌های خود را انتخاب و پس از خرید کالا از آنان با استفاده از نرم افزارهای جعلی رسیدساز اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کردند، پس از هماهنگی‌های قضایی در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که تاکنون ۸۰ نفر از مال‌باختگان از این افراد طرح شکایت کرده اند، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از شهروندان اعتراف کردند.

این مسؤول با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند، به مردم توصیه کرد: برای اطمینان از هرگونه واریز و یا برداشت وجه از حساب بانکی خود حتما سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کرده و در هنگام انجام هرگونه معاملات تجاری و غیره از اعتماد به افراد خودداری کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.