با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف 22 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 22 کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 5 قاچاقچی مواد مخدر در استان خبر داد.

منتشر شده

در

علیرضا ثقفی اظهار کرد: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با قاچاق مواد مخدر در سطح استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های آمل، میاندورود و نکا موفق به شناسایی 5 سوداگر مرگ در این شهرستان‌ها شدند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیات‌هایی ضربتی دستگیر و در مجموع 22 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 10 کیلوگرم حشیش، 4 کیلوگرم تریاک، 6 کیلوگرم هروئین و 2 کیلوگرم شیشه که متهمان آن را از مرز‌های شرقی کشور وارد استان کرده بودند از این افراد کشف شد.

ثقفی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: در این عملیات 3 خودروی که متهمان از آن برای حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می‌کردند نیز توقیف شد.

وی در ادامه بیان کرد: مواد مخدر عاملی مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

ثقفی از شهروندان خواست برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.