با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کشف 63 کیلوگرم انواع مواد مخدر هفته گذشته در مازندران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، از  کشف 63 کیلوگرم انواع مواد مخدر هفته گذشته در مازندران خبر داد.

منتشر شده

در

احمد مظفری امروز اظهار کرد: در هفته سوم اردیبهشت ۹۹ با حضور به‌موقع نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر و مشارکت فعال دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان۶۳کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ کیلوگرم از مجموع کشفیات مواد مخدر در استان تریاک بوده است، افزود: با اجرای ۵۸ طرح و عملیات در این رابطه ۳۰۵مرد و ۹ زن دستگیر و دو باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و متلاشی شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران، از دستگیری ۱۷۶ خرده فروش مواد مخدر طی هفته گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: عزم جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر و دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برخورد قاطع و فراگیر با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر است و در این راستا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها حضوری جهادی خواهند داشت .

مظفری از تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های کاشف برای مقابله جدی با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد و گفت: با حضور سردار میرزایی که جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور بوده‌اند به عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران شاهد گسترش فعالیت‌های مقابله با عرضه مواد مخدر در مازندران خواهیم بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.