با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کلنگ‌زنی دوازدهمین مرکز اورژانس 115 آمل

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس دوازدهمین مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 این شهرستان در بخش امامزاده عبدالله(ع) کلنگ‌زنی شد.

منتشر شده

در

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس دوازدهمین مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 این شهرستان شامگاه گذشته در بخش امامزاده عبدالله(ع) کلنگ‌زنی شد.

کلنگ مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 شهر امامزاده عبدالله شامگاه گذشته با حضور مسؤولان به زمین زده شد تا این بخش بزرگ شهرستان آمل که از لحاظ سیاحتی، تفریحی، صنعتی، درمانی و قرار داشتن در مسیر محور مواصلاتی هراز و کمربندی ارتباطی آمل به چمستان حائز اهمیت است از خدمات بهداشتی و درمانی بیشتر بهره‌گیری کند.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 شهرستان آمل، در حاشیه آئین کلنگ‌زنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: ایجاد پایگاه اورژانس 115 شهر امامزاده عبدالله از نیازهای منطقه احساس می‌شود تا با افتتاح آن خدمات متعدد به مردم، مسافران و گردشگران ارائه شود.

جواد رمضانی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت 300 مترمربع با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در قالب اجاره به شرط تملیک ایجاد می‌شود و به عنوان دوازدهمین مرکز اورژانس شهرستان آمل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 10 مرکز اورژانس 115 در مناطق شهری، جلگه‌ای، محورهای ارتباطی، بخش صعب‎العبور لاریجان و دیگر مناطق شهرستان آمل فعالیت دارند، بیان کرد: امیدواریم با حمایت خیران حوزه سلامت بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه بزرگ درمانی و بهداشتی باشیم.

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 شهرستان آمل با اشاره به اهمیت احداث اورژانس 115 در بخش امامزاده عبدالله، گفت: با توجه به اینکه زمان رسیدن بیماران و مصدومان سوانح در این بخش با اعزام عوامل اورژانس و انتقال به مراکز درمانی زمان‌بر بود نیاز به خدمت‌رسانی مطلوب بسیار احساس می‌شد، همچنین با توجه به قرار داشتن آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این بخش از جایگاه زیارتی و سیاحتی ویژه برخوردار است و در بیشتر روزهای سال شاهد مسافر در شهر هستیم.

این مسؤول ادامه داد: وجود دو فاز شهرک صنعتی امامزاده عبدالله با واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ، فعالیت دانشگاه شمال به عنوان بزرگترین دانشگاه غیرانتفاعی کشور و وجود محور مواصلاتی هراز در ورودی شمال کشور بر اهمیت پروژه بیش از پیش افزوده و وجود جنگل‌های عالی‌کیا سلطان، ماهن و سنگ درکا با توجه به استقبال بی‌شمار گردشگران از طبیعت این لزوم را ایجاد کرده است.

رمضانی با اشاره به تجهیز این مرکز به یک دستگاه آمبولانس آی سی یو و 6 نیروی کادر درمان به صورت شیفت در آینده، بیان کرد: با ایجاد این مرکز حدود 30 هزار نفر از مردم منطقه و مسافران تحت پوشش خدمات فوریت قرار می‌گیرند.

وی با اعلام اینکه آمل از شهرهای پرجمعیت مازندران است، گفت: آمل سومین شهرستان مازندران بوده که در طول روز بیشترین مأموریت 115 را انجام می‌دهد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.