با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

کنترل و ثبات وضعیت بیماری کرونا در مازندران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به کنترل و ثبات وضعیت بیماری کرونا در استان، گفت: و هم اکنون شهرهای‌های قائم‌شهر، آمل ، نور ، نوشهر و رامسر نارنجی و بقیه شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

منتشر شده

در

دکتر سیمین بابایی اظهار کرد: استان مازندران بعد از پشت سر گذاشتن موج چهارم بیماری کرونا، اکنون در وضعیت ثبات و کنترل بیماری کرونا قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر آمار مبتلایان بیماری کرونا با تلاش مدافعان سلامت، همراهی مردم و مسؤولان و اقدامات بسیار خوبی که در زمینه مقابله با کرونا در مازندران انجام شد، به ثبات نزولی رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: خوشبختانه بعد از فراز و نشیب و سخت در موج چهارم بیماری کرونا به وضعیتی رسیدیم که طی ۱۰ روز اخیر شیوع و ابتلا به کرونا در استان روند کاهشی داشته و کنترل شده است.

بابایی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در شهرهای مازندران، اضافه کرد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان از وضعیت قرمز خارج شدند و هم اکنون شهرهای‌های قائمشهر، آمل ، نور ، نوشهر و رامسر نارنجی و بقیه شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

وی آخرین تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان بستری هستند  را ۲۳۱ بیمار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اعلام گزارش‌های مبنی بر ثبات و پایداری وضعیت کاهشی کرونا در استان، با عادی انگاری و بی‌توجهی به رعایت اصول بهداشتی مواجه نشویم .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد:  در صورت عدم رعایت گام‌های کلیدی در مبارزه با کرونا، احتمالا شاهد روند صعودی و حتی موج‌های جدید کرونا خواهیم بود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.