با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

یک برد و یک شکست در هفته نخست لیگ برتر والیبال / برد هراز و شکست هورسان

هفته اول از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که تیم‌های مازندرانی به یک برد و یک شکست دست یافتند.

منتشر شده

در

عصر امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور، هفته اول از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که تیم‌های مازندرانی به یک برد و یک شکست دست یافتند.

در نخستین دیدار این هفته، تیم‌های سایپا و هورسان رامسر به میزبانی سالن سایپا در حالی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که هورسان به دلیل مبتلا شدن بازیکنانش به کرونا، تنها با ۸ بازیکن عازم تهران شده بود.

در ست نخست این بازی تیم مهمان عملکرد قابل توجهی مقابل ستارگان سایپا داشت اما این شاگردان مصطفی کارخانه بودند که اواخر ست با عملکرد خوب فلاحت‌خواه در سرویس، نهایتا ۲۵ – ۲۳ به برتری رسیدند.

در ست دوم بازی اما این میزبان نارنجی‌ پوش بود که با درخشش ستاره‌های خود، عرصه را به مهمان مازندرانی خود تنگ کرده و ۲۵ – ۱۹ به برتری رسیدند. به دلیل نبودن بازیکن تعویضی روی نیمکت هورسان، در اواخر ست دوم آثار خستگی نیز در بین بازیکنان این تیم مشاهده می‌شد.

با شروع ست سوم این تیم هورسان بود که عملکرد بهتری در دفاع روی تور داشت و اختلاف ۳ امتیازی ایجاد کرد، اما در اواخر این ست با سرویس‌های خوب ناصری سایپا توانست این اختلاف را جبران کرده و ۲۲ – ۲۱ پیش بیافتد. دو تیم به صورت پایا پای پیش رفتند اما نهایتا این میزبان بود که ۲۹ – ۲۷ به براری رسید تا در مجموع سه بر صفر برنده بازی شود.

همچنین در دیگر دیدار این هفته، تیم‌های والیبال لبنیات هراز آمل و پیکان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ در سالن پیامبر اعظم مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه که پیکانی‌ها بدون پاسور در آن حضور پیدا کرده بودند با نتیجه ۳ بر صفر به سود آملی‌ها خاتمه پیدا کرد.

شاگردان بهروز عطایی در این دیدار موفق شدند در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۲ میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

سه پاسور تیم والیبال پیکان به کرونا مبتلا شده بودند و به همین دلیل تیم خود را برای حضور در این مسابقه همراهی نکردند.

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال به شرح ذیل می باشد:

شهرداری ارومیه ۳ – صفر آذرباتری ارومیه (۲۵-۱۷، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۱)

شهرداری ورامین – شهرداری قزوین (در حال برگزاری)

سپاهان اصفهان ۲ – صفر خاتم اردکان (۲۵-۱۸، ۲۵-۱۸)

شهرداری گنبد ۱ – ۱ شهداب یزد (۲۵-۲۱، ۲۰-۲۵، ۴-۵)

لبنیات هراز آمل ۱ – صفر پیکان تهران (۲۵-۱۸)

سایپا تهران ۳ – صفر هورسان رامسر (۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹ و ۲۹-۲۷)

فولاد سیرجان – راهیاب ملل مریوان (در حال برگزاری)

شهروند اراک (استراحت)

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.