با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۰۰۰ اثر به جشنواره فرهنگی هنری «سردار دلها» ارسال شد

دبیراجرایی نخستین جشنواره فرهنگی وهنری سردار دلها، از پذیرش بیش از هزار اثر توسط دبیرخانه این جشنواره در شهرستان آمل خبر داد.

منتشر شده

در

امام جمعه آمل در این نشست از سردار شهید سلیمانی به عنوان گنجینه عظیمی از فضائل و شاخص‌ها و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب این سردار گرانقدر یک مکتب و یک راه هستند، یاد کرد و گفت، برای آنکه در حفظ این گنجینه سهمی کوچکی داشته باشیم، برگزاری نخستین جشنواره تولیدات آثار فرهنگی هنری با عنوان سرداردلها یک حرکت مهم و ارزشی است.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی، به اثرگذاری قابلیت فرهنگی و هنری برای بازگوکردن ارزش‌های دینی و انقلابی اظهار کرد: از قابلیت‌های فراگیر حوزه فرهنگی و هنری این است که گستره اندیشه و کاری را که این شخصیت جامع‌الاطراف در طول دوران زندگی خود انجام داده نمایش بدهد.

وی اضافه کرد،. وظیفه هنر متعهد و کسانی که به هنر توجه می‌کنند این است که سند سرشتی و اندیشه‌ای این شهید بزرگوار را تعبیر و تفسیر کنند.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: همه ما امروز باید با کار تبیینی و تکوینی، اثری را به رؤیت جامعه برسانیم که مقام و منزلت پدیدارشناسانه تاریخ ایران بزرگ، عزت‌خواهی و اندیشه توحیدی مردم ایران را نشان بدهد، چرا که شهید سلیمانی عصاره پدیدآمده از عزت‌خواهی مردم ایران و شهدای برآمده از انقلاب است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.