با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۱۰۰ تن پرتقال و سیب تنظیم بازار در مازندران توزیع شد

معاون استاندار مازندران با اشاره به نظارت جدی بر بازار شب عید گفت: در روزهای اخیر ۱۱۰۰ تن پرتقال و سیب تنظیم بازار در مازندران توزیع شد.

منتشر شده

در

حسن خیریان‌پور  اظهار داشت: در آستانه عید نوروز و حضور مسافران نوروزی طبق دستور استاندار مازندران جلسات ستاد تنظیم بازار استان با هدف تأمین و نظارت بر نیازمندی‌های اساسی مردم تشکیل شده و تمهیدات و اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: در جلسه‌ای با فرمانداران استان به آن‌ها توجهات لازم بر مراقبت بر روند بازار داده شد و با جلسات متعدّد با اتحادیه مرغداران، زنجیره‌های تولید مرغ و انجمن کشتارگاه‌های مرغ، به میزان مرغ مصرفی استان به‌صورت روزانه مرغ گرم با قیمت 11 هزار و 500 تومان در شهرستان‌های استان توزیع شود.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه از اول اسفندماه تاکنون به میزان دو هزار و 354 تن مرغ گرم تنظیم بازار در سطح استان توزیع شد، تصریح کرد: میزان 500 تن پرتقال با قیمت هر کیلو برای مصرف کننده 3500 تومان و 600 تن سیب با قیمت هر کیلو برای مصرف کننده 6500 تومان برای استان مازندران تأمین شده است.
وی با بیان اینکه توزیع این میوه‌ها از روز شنبه 25 اسفند 97 آغاز و تا روزهای پایانی اسفند ادامه دارد، گفت: نظارت بر بازار شب عید تقویت می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.