با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

۱۵تن فرآورده دامی فاسد در مازندران معدوم‌سازی شد

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اجرای طرح نظارتی از واحدهای عرضه دام در استان در ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ تن فرآورده دامی فاسد در مازندران معدوم‌سازی شد.

منتشر شده

در

محمد حسن گلپایگانی بعد از ظهر امروز  در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران به مناسبت روز جهانی دامپزشکی اظهار داشت: 24 آوریل امسال و روز جاری چهارم اردیبهشت به سالروز جهانی دامپزشکی نامگذاری شده و امسال نیز به واسطه خدمات دامپزشکان در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا، با شعار اقدامات و واکنش دامپزشکی در بحران کووید 19 نامگذاری شده است.

وی افزود: شعارها و نامگذاری‌ها بهانه ای شده تا مردم به موضوع خاص تمرکز کننده و در حوزه دامپزشکی نیز تلاشگران این عرصه برای مردم بیشتر معرفی شوند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه از اسفند 98 تاکنون با همه‌گیری شیوع ویروس کرونا اقتصاد حوزه دام و طیور نیز دچار مختل شده است، تصریح کرد: دامپزشکان نیز همگام با جامعه مدافعان سلامت بیمارستان‌ها، در سنگر حفاظت از دام و تامین امنیت غذایی سالم نیز به مثابه سربازان گمنام این حوزه فعالیت چشمگیری داشتند.

گلپایگانی با بیان اینکه دامپزشکی با اقدامات به موقع توانسته تا حد مطلوب جلوی شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان را در شرایط کرونایی بگیرد، افزود: حضور در روستاها برای واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌ها در شرایط کرونایی، فعالان این حوزه را در صف مقدم مقابله با این ویروس منحوس قرار داده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.